Re: Bugs & gewenste functies

137
minermb wrote:Het topic doet vandaag een beetje raar, hij zegt telkens eventjes dat de site niet bereikbaar is. Zijn er problemen met de site?
Ik heb het ook gemerkt op tapatalk, we zullen nog even moeten afwachten. Meestal lijkt het te werken, maar soms valt de verbinding kort weg.

Edit: volgens Shampi was/is het een probleem met de host :)
Image

Re: Bugs & gewenste functies

140
M-power wrote:Is nog niet opgelost, helft van de tijd krijg ik de melding wanneer ik iets wil posten dat de verbinding is weggevallen.

Oplossing: kort bericht maken en dan editen naar wat ik wil posten.
We zullen moeten wachten tot de host het fixed. We kunnen er zelf niet veel aan doen :think:
Image

Re: Bugs & gewenste functies

141
gamerke1992 wrote:
M-power wrote:Is nog niet opgelost, helft van de tijd krijg ik de melding wanneer ik iets wil posten dat de verbinding is weggevallen.

Oplossing: kort bericht maken en dan editen naar wat ik wil posten.
We zullen moeten wachten tot de host het fixed. We kunnen er zelf niet veel aan doen :think:
is die brave host toevallig BozeGozer ? Kan toch, want die kent ook veel van dat soort spul :smug:

Re: Bugs & gewenste functies

144
Ik heb ook problemen om de laatste dagen op de site te geraken, ik krijg van chrome de melding dat het een internet error is maar op alle andere sites die ik probeer geraak ik er wel op :think: Gisteren moest ik 3 keer proberen voor ik een post kon posten.
Zelfs bij deze post is het nu mijn tweede poging :|
edit: kan het aan mijn browser liggen? of zijn er nog die met chrome werken?
Image

Re: Bugs & gewenste functies

145
Toon8 wrote:Ik heb ook problemen om de laatste dagen op de site te geraken, ik krijg van chrome de melding dat het een internet error is maar op alle andere sites die ik probeer geraak ik er wel op :think: Gisteren moest ik 3 keer proberen voor ik een post kon posten.
Zelfs bij deze post is het nu mijn tweede poging :|
edit: kan het aan mijn browser liggen? of zijn er nog die met chrome werken?
ik werk ook met Chrome maar nog geen problemen gehad :smug:

Re: Bugs & gewenste functies

146
Toon8 wrote:Ik heb ook problemen om de laatste dagen op de site te geraken, ik krijg van chrome de melding dat het een internet error is maar op alle andere sites die ik probeer geraak ik er wel op :think: Gisteren moest ik 3 keer proberen voor ik een post kon posten.
Zelfs bij deze post is het nu mijn tweede poging :|
edit: kan het aan mijn browser liggen? of zijn er nog die met chrome werken?
Neen ligt niet aan jou, ik heb het ook soms voor. :(
Image

Re: Bugs & gewenste functies

147
Toon8 wrote: edit: kan het aan mijn browser liggen? of zijn er nog die met chrome werken?
Het ligt niet aan jouw browser, want ik werk met Firefox en heb het ook voor wanneer ik de site bezoek. Ik moet telkens de pagina een keer refreshen vooraleer ik op de site raak.
Image

Re: Bugs & gewenste functies

149
Vreselijk irritant voor het gebruik van de smartphone:

Als je naar " new posts " ga bijvoorbeeld en je neemt bijvoorbeeld het +/- topic, je kan dan op het laatste bladzijde klikken, in dit geval pagina 152. Verder staat er niet op, maar het vervelende is dat dit niet het laatste pagina is, we zijn namelijk al bij pagina 153. Dus als je in het topic ben kan je bovenaan niet makkelijk naar " next " klikken, nee dit staat helemaal onderaan de pagina, dus moet je helemaal naar beneden scrollen met die telefoon, uiterst vervelend dus.

Bekent probleem?
Image

Re: Bugs & gewenste functies

150
Colossus wrote:Vreselijk irritant voor het gebruik van de smartphone:

Als je naar " new posts " ga bijvoorbeeld en je neemt bijvoorbeeld het +/- topic, je kan dan op het laatste bladzijde klikken, in dit geval pagina 152. Verder staat er niet op, maar het vervelende is dat dit niet het laatste pagina is, we zijn namelijk al bij pagina 153. Dus als je in het topic ben kan je bovenaan niet makkelijk naar " next " klikken, nee dit staat helemaal onderaan de pagina, dus moet je helemaal naar beneden scrollen met die telefoon, uiterst vervelend dus.

Bekent probleem?
Je kan altijd tapatalk downloaden ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron