inderdaad, inpakken en wegwezen !!Grapjas wrote:1 vraagje: Zijn pc-gamers ook welkom, of worden die verbannen naar de hel?
Re: Multiplatform
17Ik dacht nog op 1 april, zou ik daar nu op reageren of niet? Ik had het echt niet door en vond het zo raar dat dat niet besproken was Bij dat ik mijn mond heb gehouden
18Het is overigens wel in de Boardroom besproken: https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... f=24&t=550.W.O.L.F. wrote:Ik dacht nog op 1 april, zou ik daar nu op reageren of niet? Ik had het echt niet door en vond het zo raar dat dat niet besproken was Bij dat ik mijn mond heb gehouden
19Ik zat efkes met stress!
Ik kon niet alles volgen de laatste weken en ik dacht hier van, verdorie, ik heb iets groots gemist, helemaal niet gemerkt dat die datum 1 april was
Ik kon niet alles volgen de laatste weken en ik dacht hier van, verdorie, ik heb iets groots gemist, helemaal niet gemerkt dat die datum 1 april was
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
20En nu heb je weer wat gemist in de Boardroom! Lees maar eens over de feestelijkheden.Captain Witwicky wrote:Ik zat efkes met stress!
22Laat het blijven zoals het nu is. PS-forum waar vrij gesproken mag worden over de concurrentie.
23Dat zal het ook altijd zijn.RoyVdW wrote:Laat het blijven zoals het nu is. PS-forum waar vrij gesproken mag worden over de concurrentie.
Zoniet zie je Sora en mezelve hier niet meer
24Wou dat grapje ook maken, maar ik blijf hier toch dit is het enige forum waar ik kom.ShAmPi wrote:Dat zal het ook altijd zijn.RoyVdW wrote:Laat het blijven zoals het nu is. PS-forum waar vrij gesproken mag worden over de concurrentie.
25²ShAmPi wrote:Dat zal het ook altijd zijn.RoyVdW wrote:Laat het blijven zoals het nu is. PS-forum waar vrij gesproken mag worden over de concurrentie.
26Same here. Ik zal maar toegeven dat ik er volledig ben ingetrapt en dat ik op deze "nogal speciale aankondiging" was ingegaan met een tekstje in de redactielounge. En terecht werd ik daar wat uitgelachen.
27We hebben je niet uitgelachen. Het was ook de bedoeling dat we wat konden lachen en je was niet de enige.Maxidomino wrote:Same here. Ik zal maar toegeven dat ik er volledig ben ingetrapt en dat ik op deze "nogal speciale aankondiging" was ingegaan met een tekstje in de redactielounge. En terecht werd ik daar wat uitgelachen.
28Geen zorgen, weet ik wel. Maar ik ben er toch weer mooi ingetrapt, typisch ik.Sora_Lizard wrote:We hebben je niet uitgelachen. Het was ook de bedoeling dat we wat konden lachen en je was niet de enige.Maxidomino wrote:Same here. Ik zal maar toegeven dat ik er volledig ben ingetrapt en dat ik op deze "nogal speciale aankondiging" was ingegaan met een tekstje in de redactielounge. En terecht werd ik daar wat uitgelachen.
Re: Multiplatform - 1 april
30Geloofde het ook aangezien ik 1 april een dag vind zoals een ander en ik niet meedoe aan die stomme cliché grapjes.