Re: Bugs & gewenste functies

211
Niet dat het per se nodig is. Maar ik heb gemerkt dat de oude kaarten niet meer zo snel updaten als vroeger, wat ik wel wat ambetant vind. Het kan ook zijn dat binnen een bepaalde tijd de oude gaan verdwijnen ... Niet dat ik daarover al info gevonden heb.
Image

Re: Bugs & gewenste functies

212
Hmm, ik heb zo'n oude kaart en als ik op PSNP manueel update dan staat daar hier op het forum onmiddellijk de nieuwe waarden. De afgelopen tijd is het automatisch updaten van PSNP wel een paar keer uitgezet door problemen bij Sony en soms lijkt het ook alsof iemand die al een hele tijd niet manueel heeft geüpdatet en geen account heeft, gewoon helemaal niet meer wordt geüpdatet.

Ook nu zijn er bij Sony wat problemen waardoor de game waar je het laatste een trophy in haalde, niet naar boven wordt gezet. Ik heb bv een trophy in Rayman Legends gehaald, maar toch blijft die game tussen de games van 2014 staan ipv bovenaan. PSNP neemt de volgorde van games over van Sony en daar loopt het blijkbaar fout. De individuele trophies verschijnen wel netjes in volgorde in de balk bovenaan en ook in je trophylog.
Image

Re: Bugs & gewenste functies

213
Als ik manueel update is de nieuwe kaart direct in orde maar de oude niet, terwijl ik vroeger (paar maanden terug) dit probleem niet had. Ik heb nog niet gekeken hoe lang het duurt tegen dat het dan ook op de oude kaart verschijnt, maar allesins niet binnen het eerste kwartier.
Heb ook al gemerkt dat het dagelijks updaten niet meer verloopt zoals het vroeger ging waardoor ik nu vaker manueel update.
Image

Re: Bugs & gewenste functies

215
@Toon8

Ik denk dat we het als forumleiding zullen moeten bespreken. We willen graag luisteren naar de ideeën van de leden. Het kan zijn dat jij mindere ervaringen hebt met de oude card hoewel ik als premium member nooit last heb gehad van vertragingen.

Anderzijds moet het niet zo zijn dat we na elke post tegen een 'muur' oplopen. Oké, oké, ik overdrijf nu schromelijk, maar het visuele hangt ook af van de resolutie van het beeldscherm dat gebruikt wordt.

Indien meer mensen deze wens te kennen geven dan horen we dat natuurlijk graag. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bugs & gewenste functies

216
Net even hier op het forum getest na het halen van een nieuwe trophy. PSNP updaten en daar aantal trophies op profiel controleren. Ik kom daarna hier en open een pagina waar ik een post van mezelf heb staan. Hij toont eerst de oude kaart, maar na een CTRL+F5 toont hij de nieuwe. Oude kaart zat dus nog in de cache van de browser en pas na een refresh met CTLR+F5 ging hij het opnieuw ophalen en toonde hij onmiddellijk de goede. Het zou dus ook gewoon kunnen dat het probleem hem in de cache zit en dat de kaart wel degelijk direct update, maar de browser er zijn tijd voor neemt om hem een keertje niet uit cache te laden.
Image

Re: Bugs & gewenste functies

217
@Kolm
Heb het nu juist ook uitgeprobeerd, maar nu heb ik het probleem dat jij beschreven hebt in één van je vorige posts. Namelijk dat ik een trofee gehaald heb in een game dat ik al even niet meer gespeeld heb en dat de kaart (zowel oud als nieuw) dit niet registreert. Terwijl het wel bovenaan bij behaalde trophies verschijnt en ook de datum veranderd bij de game in kwestie. Ik denk dat wat je zegt klopt dat PSNP zelf wat problemen heeft momenteel ...


@Sora_Lizard
Ik dacht het gewoon even te vragen maar ik versta wel dat het de leesbaarheid van het forum zou bemoeilijken. Ik had niet gedacht dat de nieuwe kaart 'zoveel' groter zou zijn dan de oude. Dus zolang de oude kaarten blijven werken moet er voor mij niet veranderen hoor ;)
Image

Re: Bugs & gewenste functies

218
Maar werd je kaart na CTRL+F5 wel aangepast? Dat de volgorde van de games niet klopt, zoals ik eerder beschreef, dat ligt bij Playstation zelf helaas. Als ik op de vita keek dan stond daar ook die foute volgorde en dat neemt PSNP gewoon over.
Ondertussen is mijn Rayman al wel naar boven gekomen, maar hij zou eerste moeten staan na vandaag en blijft nu op de derde plek hangen...
Image

Re: Bugs & gewenste functies

219
Kolm wrote:Maar werd je kaart na CTRL+F5 wel aangepast? Dat de volgorde van de games niet klopt, zoals ik eerder beschreef, dat ligt bij Playstation zelf helaas. Als ik op de vita keek dan stond daar ook die foute volgorde en dat neemt PSNP gewoon over.
Ondertussen is mijn Rayman al wel naar boven gekomen, maar hij zou eerste moeten staan na vandaag en blijft nu op de derde plek hangen...
Heb ik geprobeerd maar veranderd niets. Wel staat bij mij op mijn ps4 zelf de trophy lijst wel in orde met de game waarvan ik de laatste trophy haalde vanboven. Feit is wel dat hun service veel verslechterd is sinds die update naar de nieuwe kaarten.
Image

Re: Bugs & gewenste functies

222
Ik heb mijn inbox qua pm's voor de helft vol en wil onnodige verwijderen. Is het nu zo dat het allemaal 1 voor 1 moet in het bericht zelf? Of kan ik alles selecteren en dan verwijderen. Ik kan wel alles "marken" maar daarna geen idee of er ergens een optie zit om ze te verwijderen
En om alles 1 voor 1 te verwijderen is geen doen. Bericht openen --> klik op verwijderen --> weet u het zeker. Beetje omslachtig :think:
Dus is er een manier om alles gelijktijdig te verwijderen?
Image

Re: Bugs & gewenste functies

223
Ga naar een pagina nummer van je Inbox en klik [Mark all]
Klik op [Mark/unmark as important]
Kies 'Delete marked'
Klik [Go]
Bevestig dit met "Yes"

Op die manier gaat het paginagewijs.

Voor nog snellere methodes zoek ik nog even . . . ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron