De smileys komen er toch wat minder uit in tapatalkgamerke1992 wrote:Feestje
Re: Migratie
32Ik denk dat de eerste bevindingen toch wel positief zijn? Ik bemerkt alleszins een snellere laadtijd voor het forum en al zeker voor de blog.BozeGozerXrd wrote:Geeft het eerst eens een week.ShAmPi wrote:en alsook de nieuwe host natuurlijk
Re: Migratie
34Ik vind de blog momenteel nog vrij traag laden. Het duurt soms wel 3 seconden voordat deze volledig geladen is. Het forum is zeker sneller, maar die was daarvoor ook niet bijzonder traag.Sanity penguin wrote:Ik denk dat de eerste bevindingen toch wel positief zijn? Ik bemerkt alleszins een snellere laadtijd voor het forum en al zeker voor de blog.BozeGozerXrd wrote:Geeft het eerst eens een week.ShAmPi wrote:en alsook de nieuwe host natuurlijk
Re: Migratie voltooid
35Blog is volledig geladen in minder dan 1 seconde, je moet natuurlijk ook wel wat goede internetverbinding hebben hè
38Als alle andere sites en blogs een stuk sneller laden ondanks dat die een stuk meer afbeeldingen en content bevatten lijkt dat me niet de oorzaak.dividedx11 wrote:Blog is volledig geladen in minder dan 1 seconde, je moet natuurlijk ook wel wat goede internetverbinding hebben hè
39Raar dat het dan bij jou niet werkt, ik zie enkele fracties van een seconde wit scherm en dan in dezelfde seconde is alles geladen bij mij.
40Conclusie: zowel het forum als de blog hebben aanmerkelijk aan snelheid gewonnen. Tot dusverre heb ik ook nog geen andere verstoringen waargenomen. noch bij mezelf noch bij anderen. De betrouwbaarheid lijkt daarom ook beter te zijn.
Ik denk dat we een juiste beslissing hebben genomen.
41Klopt, ik merk een grote verbetering. 3 op de 4 keer viel mijn verbinding weg als ik iets op de blog deed en nu loopt alles vlotSora_Lizard wrote:Conclusie: zowel het forum als de blog hebben aanmerkelijk aan snelheid gewonnen. Tot dusverre heb ik ook nog geen andere verstoringen waargenomen. noch bij mezelf noch bij anderen. De betrouwbaarheid lijkt daarom ook beter te zijn.
42Het grootste probleem lag inderdaad bij ipblocks opgelegd door de vorige. Veel te streng hierin en wanneer je D an een paar dingen deed op de blog (vooral dan redactieleden) werd je er al uitgekegeld.
43De snelheid is echt goed. Nergens navigeer ik zo snel bij mijn weten. Nu valt het wel op als je het even gebruikt.
44Inderdaad, en ik word ook niet meer van de server gesmetenRoyVdW wrote:De snelheid is echt goed. Nergens navigeer ik zo snel bij mijn weten. Nu valt het wel op als je het even gebruikt.
45En tapatalk doet het gelukkig ook weer goed. behalve de smileys dan, maar dat ligt gewoon aan tapatalk