Re: Migratie voltooid
47Bij mij deed die het even niet, maar ik had even het forum verwijderd en toen weer toegevoegd en toen deed die het weerdividedx11 wrote:Tapatalk heeft voor mij altijd blijven werken...
48Ahnzominermb wrote:Bij mij deed die het even niet, maar ik had even het forum verwijderd en toen weer toegevoegd en toen deed die het weerdividedx11 wrote:Tapatalk heeft voor mij altijd blijven werken...
49Ha, ik heb het forum ook weer gevonden. Nu nog uitvogelen hoe ik weer een avatar krijg.
50Gelukt.Rushifel wrote:Ha, ik heb het forum ook weer gevonden. Nu nog uitvogelen hoe ik weer een avatar krijg.
51Welcome back!Rushifel wrote:Ha, ik heb het forum ook weer gevonden. Nu nog uitvogelen hoe ik weer een avatar krijg.
52Dankjewel.Kolm wrote:Welcome back!Rushifel wrote:Ha, ik heb het forum ook weer gevonden. Nu nog uitvogelen hoe ik weer een avatar krijg.
53Nu hier wat blijven hangen hèRushifel wrote:Dankjewel.Kolm wrote:Welcome back!Rushifel wrote:Ha, ik heb het forum ook weer gevonden. Nu nog uitvogelen hoe ik weer een avatar krijg.
54Ik doe mijn best. Als jullie maar zorgen dat het forum niet meer verhuist he?
56Inderdaad Shampi, nu ownen wij de boel hierRushifel wrote:Ik doe mijn best. Als jullie maar zorgen dat het forum niet meer verhuist he?