Of je de zomertijd nu leuk vindt of niet, het is een gegeven heden ten dage.
Een nadeel op het forum kan zijn dat je klok niet meer de juiste tijd aangeeft bij jouw posts. Ga dan naar het User Control Panel, rechtsboven in het scherm naast je mailbox. en kies vervolgens 'Board preferences' en 'Edit global settings' en klik 'Summer time/DST is in effect' aan op 'YES', zie plaatje:
Re: Zomertijd
5Dank je wel voor deze hint! Als het goed is is het nu verholpen! Check!Gamefreak wrote:op de blog zie ik de tijd wel nog fout bij de posts.... huuuulp !!!
7dat was jullie nog niet opgemerkt !! aahhhSora_Lizard wrote:Dank je wel voor deze hint! Als het goed is is het nu verholpen! Check!Gamefreak wrote:op de blog zie ik de tijd wel nog fout bij de posts.... huuuulp !!!
8We zijn toch een forum en een blog voor onze members en door onze members? Soms moeten jullie ook aan de bak!Gamefreak wrote:dat was jullie nog niet opgemerkt !! aahhhSora_Lizard wrote:Dank je wel voor deze hint! Als het goed is is het nu verholpen! Check!Gamefreak wrote:op de blog zie ik de tijd wel nog fout bij de posts.... huuuulp !!!
9De zomertijd is helaas weer in het land! Hierbij een tip om de tijden in het forum weer correct te krijgen.