Re: [TK] PS2, PS3 en PS4 games

3
-Assassin's Creed II - €10
-Assassin's Creed: Brotherhood - €10
-Assassin's Creed: Revelations - €10

Ik heb in deze games wel interesse om ze aan te kopen voor mijn klein neefje. Is tien euro per game jouw definitieve prijs (gezien jouw laatste zinnen onderaan in het bericht)?

Re: [TK] PS2, PS3 en PS4 games

4
U moet ze wel komen afhalen dan goed anders is het in uw nadeel. Voor mij is dit de definitieve prijs tenzij u een aanvaardbaar tegenbod doet :)
Ga zelf geen kortingen uitdelen want ik hecht waarde aan mijn games en het zijn vaste prijzen. De koper mag altijd onderhandelen. Stuur een pm eventueel.
De games hebben een lange speelduur dus ik vind ze 10 euro zeker waard en ze verkeren in nieuwstaat. De eerste AC zit trouwens als download bij Revelations dus u krijgt er een game bij in principe ;)
Image

Re: [TK] PS2, PS3 en PS4 games

9
Ik bied voor GoW: Ascension 11 euro incl verzending. Verzending met bpost bedraagt 2,31 euro, laat maar weten wat je er van denkt. Als je niet akkoord gaat kan ik dat zeker begrijpen maar ik kan de gewone versie voor 8 krijgen incl verzending en ik hecht niet super veel belang aan de steelbook ;) Je laat het maar weten.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: [TK] PS2, PS3 en PS4 games

10
Idd kan jij wel zeggen dat je hem voor 8 hebt gevonden ;p Denk dat BPost duurder is 3,56 euro voor een game want ik neem er dan een gewateerde envelop voor he? Voor 3,90 heb je het de volgende dag met 24h minipack. In principe is uw bod laag maar voor mij is dit goed omdat je van het forum bent. Heb die Yannick zijn voorstel toen ook aanvaard en voor die 2 euro ga ik niet reclameren :)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: [TK] PS2, PS3 en PS4 games

11
RoyVdW wrote:Idd kan jij wel zeggen dat je hem voor 8 hebt gevonden ;p Denk dat BPost duurder is 3,56 euro voor een game want ik neem er dan een gewateerde envelop voor he? Voor 3,90 heb je het de volgende dag met 24h minipack. In principe is uw bod laag maar voor mij is dit goed omdat je van het forum bent. Heb die Yannick zijn voorstel toen ook aanvaard en voor die 2 euro ga ik niet reclameren :)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Dus wat is je totaalprijs? :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: [TK] PS2, PS3 en PS4 games

12
Voor mij is uw bod çava als die verzending inderdaad op €2,30 euro komt. Anders wil ik dat je anderhalf ofzo meer geeft dus de meerkost voor verzending :) Voor €13 stuur ik het morgen al op via die 24u methode en is er geen probleem is voor mij het makkelijkst en heb je het spel overmorgen al om te spelen :smug: (weet wel niet of Bpost op Kerstdag werkt, anders zaterdag)
Image

Re: [TK] PS2, PS3 en PS4 games

13
RoyVdW wrote:Voor mij is uw bod çava als die verzending inderdaad op €2,30 euro komt. Anders wil ik dat je anderhalf ofzo meer geeft dus de meerkost voor verzending :) Voor €13 stuur ik het morgen al op via die 24u methode en is er geen probleem is voor mij het makkelijkst en heb je het spel overmorgen al om te spelen :smug: (weet wel niet of Bpost op Kerstdag werkt, anders zaterdag)
EDIT: Ik vergeet iets, is de sleeve nog aanwezig? Dat is wel belangrijk voor me dat het compleet is :p

Voor mij is het dan goed voor 13 :) Ik zal wel pas morgenavond kunnen betalen, maar ik vind het niet zo erg dat ik de game dan pas de volgende week krijg. Stuur je je gegevens door?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: [TK] PS2, PS3 en PS4 games

15
RoyVdW wrote:Ja game is volledig met die plastieken cover. Ok ik stuur pm.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Oh, vroeg het je net nog eens in pm, had niet gezien dat je hier al had geantwoord. Dan is het voor mij ok. Ik voer morgen de overschrijving uit. Alvast bedankt voor de vlotte meewerking ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image