Re: [gezocht] PS VITA memory card

8
Elexus wrote:Ja 4 GB zou ik ook niet doen. Als je serieus wilt gaan spelen op de Vita zou ik toch zeker 16 GB pakken. Raar dat ze dat niet meer verkopen, zonder kan je toch niet op je Vita spelen. :p
Tja, de Vita zelf wordt ook niet meer verkocht. Ik denk dat in de gehele Benelux er geen nieuwe meer worden aangeleverd.
Daarnaast zijn ze ook gewoon schandalig duur. €100 (of meer) voor 64Gb...
Image

9
Sanity penguin wrote:
Elexus wrote:Ja 4 GB zou ik ook niet doen. Als je serieus wilt gaan spelen op de Vita zou ik toch zeker 16 GB pakken. Raar dat ze dat niet meer verkopen, zonder kan je toch niet op je Vita spelen. :p
Tja, de Vita zelf wordt ook niet meer verkocht. Ik denk dat in de gehele Benelux er geen nieuwe meer worden aangeleverd.
Daarnaast zijn ze ook gewoon schandalig duur. €100 (of meer) voor 64Gb...
Misschien eens de tweedehands sites afschuimen? Ik veronderstel dat er niet veel mis kan zijn met een geheugenkaartje.
Image

12
Al in de grote Carrefour in Korbeek-lo gekeken, die bij de Quick op Tiensesteenweg? Daar hadden ze een maand of 2-3 terug er nog liggen van 16Gb. Liggen tussen de vita-games in dezelfde plastiek anti-diefstaldozen als de vitagames zelf. Wel redelijk onderaan en soms wat achterin. Ook altijd eens goed kijken in de kast rechts van de playstation games, daar hebben ze vaak nog wat random dingen liggen die je dan aan medewerker moet vragen.

Prijs is niet van de minste, maar die dingen waren altijd al duur voor wat het was. Geloof dat 32Gb in het begin 80-90 euro was...
Image

13
ShAmPi wrote:Ik heb al zo een 100 bestellingen gedaan via aliexpress en 99 zijn goed verlopen.
Same, ik heb nog nooit problemen gehad. Telkens als er iets kapot was geld terug gekregen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image