Heb jaren geleden mijn weggegeven aan Kolm. Ze was deze komen halen. Dus je moet bij haar zijn ghihi. Hopelijk is ze er nog blij mee.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Re: [GZ] Oude OPM
18Enkel van games die ik gekocht heb of mijn interesse hebben.Sora_Lizard wrote:Dat klinkt goed. Ga je ze dan ook allemaal herlezen?
Dan kun jij onze historicus worden.
@Roy weet je nog welke dat waren?
19Nee dat is te lang geleden. Voor mij was het oud papier alles bijhouden gaat niet dus goed dat ik er iemand blij mee kon maken.
20Oud papier ? Loedts en co zullen het graag horen. De sukkelaars hebben er zoveel euh moeite ingestoken...
21Op dit moment liggen ze nog bij mijn ouders (alles verhuizen is even nog niet mogelijk ) maar voor zover mij bijstaat, waren dat enkel OPM's van het PS3 tijdperk en degene die Gamefreak zoekt zijn enkel PS2 tijdperk denk ikRoyVdW wrote:Nee dat is te lang geleden. Voor mij was het oud papier alles bijhouden gaat niet dus goed dat ik er iemand blij mee kon maken.
24Heb Youri Loedts een mailtje gestuurd wat volgens Google zijn mail adres is. Afwachten of hij toehapt...
25Grondige zoektocht dus, veel succes ermee
Als het OPM-museum opent, kom ik zeker eens langs
Als het OPM-museum opent, kom ik zeker eens langs
26De euhm... emotionele waarde is niet in geld om te zetten, vrees ikGamefreak wrote:niet weggeven hé Capitein Zwartwacky, ik betaal ervoor...
nee, ik heb een tijd na OPM in het graf gehesen was geopteerd voor de UK versie, die was niet slecht maar ik heb toch gepast na een paar edities. Ik miste toch de vertrouwde artikels van Y. Loedts en diens trawanten zoals B. Allosery, M. Yammine, J. Beunckens....
Ik was vooral geïnteresseerd in die extra spullen zoals posters, etc bij de OPM UK ... zo herinner ik me nog een Crash Bandicoot 2 walkthrough van onze OPM, man die was geweldig !!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
27@Temomo, ik heb intussen al een flinke kluif opgegraven, tenzij die paljassen om één of andere manier de verkoop niet meer laten doorgaan
@Kapiteinski, ja is mooi maar ik wil vooral bepaalde artikels van klassiekers lezen, zoals Prince of Persia en nog zoveel andere titels. Ik ben altijd tevreden geweest van de bende van Loedts en co dus zou ik graag hun mening destijds er over weten, is gewoon nostalgie !
@Kapiteinski, ja is mooi maar ik wil vooral bepaalde artikels van klassiekers lezen, zoals Prince of Persia en nog zoveel andere titels. Ik ben altijd tevreden geweest van de bende van Loedts en co dus zou ik graag hun mening destijds er over weten, is gewoon nostalgie !
28Youri houdt voorlopig de virtuele lippen stijf op elkaar. Misschien heeft hij de mail nog niet gezien. Anyway ik blijf voort zoeken...
29Hey Glenn, sorry voor het late antwoord, heel druk momenteel.
Ik vrees dat er wellicht geen archieven meer bestaan van die oude nummers. Opslagruimte kost geld, dus oude nummers worden al snel vernietigd nadat een magazine niet meer bestaat. In mijn persoonlijke collectie heb ik geen dubbels, vrees ik.
Als je me zegt welke nummers je precies ontbreekt wil ik wel eens checken bij de oude crew of zij dubbels hebben. Acht de kans klein, maar wil het voor je vragen.
Bedankt voor het verzamelen, ik blik nog steeds met veel nostalgie terug op die jaren.
Mvg
Youri
blijft een sympathieke gozer !!
Ik vrees dat er wellicht geen archieven meer bestaan van die oude nummers. Opslagruimte kost geld, dus oude nummers worden al snel vernietigd nadat een magazine niet meer bestaat. In mijn persoonlijke collectie heb ik geen dubbels, vrees ik.
Als je me zegt welke nummers je precies ontbreekt wil ik wel eens checken bij de oude crew of zij dubbels hebben. Acht de kans klein, maar wil het voor je vragen.
Bedankt voor het verzamelen, ik blik nog steeds met veel nostalgie terug op die jaren.
Mvg
Youri
blijft een sympathieke gozer !!
30Ik kan dat alleen maar bevestigen. Jammer dat hij zich niet wat vaker op het forum hier vertoont.