hij heeft hier nochtans ooit een profiel aangemaakt maar wellicht is ie zijn paswoord kwijt geraakt...Sora_Lizard wrote:Ik kan dat alleen maar bevestigen. Jammer dat hij zich niet wat vaker op het forum hier vertoont.
Re: [GZ] Oude OPM
33en hij heeft nog meer in petto, ik ben benieuwd wat zijn kornuiten vinden nog aan buit...met0t0 wrote:Leuk dat ge toch nog antwoord gekregen hebt!
34ik heb vandaag een slagje geslaan, 10 nummers ineens buit gemaakt. En de kerel had de zeer zeldzame zomerspecial van 2005, die moet ik volgende week gaan ophalen. Ik ben nu nog op zoek naar een 6 tal edities...
36Je hebt daar gelukkig meer succes dan bij mij, ik heb helaas niets voor je kunnen vinden.
37Youri liet weten dat zijn kornuiten wellicht ook niets gaan vinden. Ik geef het echter niet op, de voornaamste heb ik toch al gevonden...
38man man, op sommige online verkopers moet je echt heel lang wachten, ik heb een deal maar het duurt erg lang.... als alles goed loopt ben ik nog maar op zoek naar 2 nummers. Die heb ik helaas nog niet in het vizier en ga er niet te veel moeite meer in pompen.
39Ik vind dit al heel wat! Heb je de nummers waarin PoP besproken wordt inmiddels bemachtigd?
40Yep. Ik ben nu nog op zoek naar nummers 18 en 22. December 2002 en april 2003.paveman wrote:Ik vind dit al heel wat! Heb je de nummers waarin PoP besproken wordt inmiddels bemachtigd?
41Toch opvallend dat er nog mensen zijn die hun archief mooi hebben bijgehouden en heel wat nummers ter beschikking hebben
42Ik vind het vooral opvallend dat ze hun archief dus idd mooi hebben bijgehouden, maar er nu alsnog wel afstand van willen doen .
Mijn verzameling is dusdanig beperkt dat het weinig uit had gemaakt, maar als je een vrij complete collectie hebt.... die zal je toch niet voor niets hebben (gehad).
Mijn verzameling is dusdanig beperkt dat het weinig uit had gemaakt, maar als je een vrij complete collectie hebt.... die zal je toch niet voor niets hebben (gehad).
43ik ben nog op zoek naar één schavuit, dan staak ik de strijd, het gaat om jawel, de zomerspecial 2005. Deze rakker is lastig te vinden maar ik heb hoop hem nog te vinden. Hieronder zien jullie hem Als iemand hem heeft en kwijt wil, let me know, ik betaal er nog flinke stuiver voor.
voor alle duidelijkheid, ik heb de foto niet zelf gemaakt, maar geplukt van het internet. En het gaat dus over de rode, de linkse dus.
voor alle duidelijkheid, ik heb de foto niet zelf gemaakt, maar geplukt van het internet. En het gaat dus over de rode, de linkse dus.
45Veel succes Gamefreak! Mocht je ooit zin hebben om te helpen met deze lijst verder aan te vullen... You're very welcome
viewtopic.php?f=7&t=105
viewtopic.php?f=7&t=105