Heeft er toevallig iemand een sealed PS3 game? Maakt niet uit welke, heb alleen een nieuw doosje nodig voor de collectie.
Niet de eerste wat gegraveerd/embossed zijn, maar de “nieuwere”.
Ik hoor het wel.
Re: [GZ] sealed PS3 game
2Nedgame heeft wel game cases maar op de foto zijn het niet de goeie denk ik.
https://www.nedgame.nl/zoek/systeem:pla ... ent-parts/
Verder verkopen ze ook nog nieuwe PS3 games die sealed zijn.
Moet het echt sealed zijn? Anders zou je bij GM gewoon een cheapo tweedehands PS3 game kunnen kopen met het goede doosje.
https://www.nedgame.nl/zoek/systeem:pla ... ent-parts/
Verder verkopen ze ook nog nieuwe PS3 games die sealed zijn.
Moet het echt sealed zijn? Anders zou je bij GM gewoon een cheapo tweedehands PS3 game kunnen kopen met het goede doosje.
3Zal eens kijken daar.
Liefst sealed, dan zitten er geen krassen en stickers op. Het is maar voor de collectie, als het is om een beschadigd te vervangen vind ik er wel genoeg.
Hebben ze bij GM nog wel PS3 games?
Liefst sealed, dan zitten er geen krassen en stickers op. Het is maar voor de collectie, als het is om een beschadigd te vervangen vind ik er wel genoeg.
Hebben ze bij GM nog wel PS3 games?
4Bij GM hebben ze nog massa's PS3 games
En de stickers van GM zelf zijn er echt heel makkelijk af te krijgen. Echt maar heel klein hoekje afpellen tot je het met nagels kan vastpakken en daarna heel rustig trekken. Zolang je niet ineens hard trekt of dwars op de richting waarin je begonnen was, scheuren ze niet.
En de stickers van GM zelf zijn er echt heel makkelijk af te krijgen. Echt maar heel klein hoekje afpellen tot je het met nagels kan vastpakken en daarna heel rustig trekken. Zolang je niet ineens hard trekt of dwars op de richting waarin je begonnen was, scheuren ze niet.
6Thx, geen probleem. Zal er wel eentje vinden en het is nu ook weer niet zo dringend.paveman wrote: 23 Apr 2021 11:21 Ik heb net even gekeken, maar helaas... geen gesealede PS3 games meer...
7Zoals Kolm zei: gewoon de Game Mania binnenstappen en vragen naar de goedkoopste tweedehands PS3-games in een mooi doosje, blijft de makkelijkste oplossing
Koop er dan maar direct een aantal, voor mochten ze later zeldzamer worden
Koop er dan maar direct een aantal, voor mochten ze later zeldzamer worden
8Kolm heeft idd gelijk. Ja ik heb dat ook al gedacht Met0t0 om oude PS3 of zelfs PS2 games te herkopen als investering je weet maar nooit hehe.
9Qua geldwaarde vrees ik dat dat nogal zal tegenvallen, zeker van PS3-games zijn er volgens mij altijd meer dan genoeg exemplaren gedrukt. Misschien als ge nog eens een zeldzame PS2-game vindt die nog in zijn plastiekje zit, wie weetRoyVdW wrote: 25 Jul 2021 17:28 Ja ik heb dat ook al gedacht Met0t0 om oude PS3 of zelfs PS2 games te herkopen als investering je weet maar nooit hehe.