Iemand die weet heeft waar deze nog te vinden zijn of die er zelf op overschot heeft?
Online haast uitsluitend te vinden in pakket met handheld zelf.
Re: [gezocht] PS VITA memory card
4Kheb er nog 2 van 4 gb als je geïnteresseerd bent :-PSanity penguin wrote:En dat valt te vertrouwen?
Anders playasia
5Eerlijk; kan je daar veel op kwijt qua spellen?fsterchele23 wrote:Kheb er nog 2 van 4 gb als je geïnteresseerd bent :-PSanity penguin wrote:En dat valt te vertrouwen?
Anders playasia
6Nope daarom grotere besteld via playasia
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
7Ja 4 GB zou ik ook niet doen. Als je serieus wilt gaan spelen op de Vita zou ik toch zeker 16 GB pakken. Raar dat ze dat niet meer verkopen, zonder kan je toch niet op je Vita spelen. 
8Tja, de Vita zelf wordt ook niet meer verkocht. Ik denk dat in de gehele Benelux er geen nieuwe meer worden aangeleverd.Elexus wrote:Ja 4 GB zou ik ook niet doen. Als je serieus wilt gaan spelen op de Vita zou ik toch zeker 16 GB pakken. Raar dat ze dat niet meer verkopen, zonder kan je toch niet op je Vita spelen.
Daarnaast zijn ze ook gewoon schandalig duur. €100 (of meer) voor 64Gb...
9Misschien eens de tweedehands sites afschuimen? Ik veronderstel dat er niet veel mis kan zijn met een geheugenkaartje.Sanity penguin wrote:Tja, de Vita zelf wordt ook niet meer verkocht. Ik denk dat in de gehele Benelux er geen nieuwe meer worden aangeleverd.Elexus wrote:Ja 4 GB zou ik ook niet doen. Als je serieus wilt gaan spelen op de Vita zou ik toch zeker 16 GB pakken. Raar dat ze dat niet meer verkopen, zonder kan je toch niet op je Vita spelen.
Daarnaast zijn ze ook gewoon schandalig duur. €100 (of meer) voor 64Gb...
10Ik heb al zo een 100 bestellingen gedaan via aliexpress en 99 zijn goed verlopen.

11Wow, ik wist niet dat gewone sd-cards niet eens geschikt zijn voor de Vita. Even onnozel als die umd's
12Al in de grote Carrefour in Korbeek-lo gekeken, die bij de Quick op Tiensesteenweg? Daar hadden ze een maand of 2-3 terug er nog liggen van 16Gb. Liggen tussen de vita-games in dezelfde plastiek anti-diefstaldozen als de vitagames zelf. Wel redelijk onderaan en soms wat achterin. Ook altijd eens goed kijken in de kast rechts van de playstation games, daar hebben ze vaak nog wat random dingen liggen die je dan aan medewerker moet vragen.
Prijs is niet van de minste, maar die dingen waren altijd al duur voor wat het was. Geloof dat 32Gb in het begin 80-90 euro was...
Prijs is niet van de minste, maar die dingen waren altijd al duur voor wat het was. Geloof dat 32Gb in het begin 80-90 euro was...
13Same, ik heb nog nooit problemen gehad. Telkens als er iets kapot was geld terug gekregen.ShAmPi wrote:Ik heb al zo een 100 bestellingen gedaan via aliexpress en 99 zijn goed verlopen.
14Yup, je betaald dus letterlijk gewoon voor het merk Sony dat erop staatTjeefkeuh wrote:Wow, ik wist niet dat gewone sd-cards niet eens geschikt zijn voor de Vita. Even onnozel als die umd's
@Kolm: bedankt voor de tip, ik zal nog eens deftig kijken. Kom er toch bijna wekelijks voorbij