PXtR Forum Meest Behulpzaam van het jaar 2015

1
PXtR Forum Meest Behulpzaam van het jaar 2015

Het forum is niet al te groot, het aantal members op zijn best gezegd is erg overzichtelijk en toch zien we regelmatig iemand met een vraag, technisch van aard, naar hulp tijdens een game sessie of een vraag het leven betreffend, steeds is er wel iemand die probeert te helpen, al is het naar de verdoemenis.
Wie vinden jullie, staat steeds weer klaar om een ander uit de brand te helpen?

:nerd:

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 17 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk zaterdag 23 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Meest Behulpzaam van het jaar 2015

10
Iedereen die meewerkt aan dit forum
Melig antwoord misschien, maar ik wist niet meteen iemand specifiek die hiervoor verantwoordelijk is. Hoewel ik zelf het forum minder volg dan vroeger, merk ik dat het voor velen nog steeds een leuk klankbord, afleiding,.... biedt. Dus in die zin is de hele ''staff' (moderators, admin,...) het meest behulpzaam, aangezien zij dit forum startten en onderhouden.
Image

11
The Wastelander wrote:Iedereen die meewerkt aan dit forum
Melig antwoord misschien, maar ik wist niet meteen iemand specifiek die hiervoor verantwoordelijk is. Hoewel ik zelf het forum minder volg dan vroeger, merk ik dat het voor velen nog steeds een leuk klankbord, afleiding,.... biedt. Dus in die zin is de hele ''staff' (moderators, admin,...) het meest behulpzaam, aangezien zij dit forum startten en onderhouden.
Ik denk dat ik uit naam van de gehele staff dit mag zeggen: "Dank je wel!" :hug:
Image

12
Sora_Lizard wrote:
The Wastelander wrote:Iedereen die meewerkt aan dit forum
Ik denk dat ik uit naam van de gehele staff dit mag zeggen: "Dank je wel!" :hug:
Zeker bedankt!! :cool:
Image

15
Al zes jaar hou ik me bezig met de jaarlijkse awards en elke keer neem ik me voor om gewoon eens mijn mening te geven over deze of gene persoon. In dit geval door iets te zeggen over de persoon die het meest behulpzaam is en dan denk ik aan een persoon in het bijzonder. tegelijkertijd schiet me een andere naam te binnen en nog een en nog een. En dan weet ik het toch niet meer. Zeker als ik ook nog eens naar de games fora kijk. Daar zijn weer andere mensen die bij verschillende games behulpzaam zijn.
Mensen, ik weet het dan echt niet meer. Ik vind jullie allemaal kanjers. :cool: :hug:
Image