Re: PXtR Beste RPG 2015

16
Sora_Lizard wrote:The Witcher 3 Wild Hunt

Goed verhaal, prachtige graphics, uitdagende quests, goede gameplay. Slechts een minnetje, waanzinnig kleine lettertjes op het scherm.
Klopt wat je zegt. Mijn ogen zijn net gecontroleerd geweest op het werk en ze zijn volgens hun fantastisch. Toch heb ik soms moeite om alles te lezen van uit de zetel. Nu zet ik een stoel voor de tv om te spelen
Image
Image

17
gamerke1992 wrote:

Goed verhaal, prachtige graphics, uitdagende quests, goede gameplay. Slechts een minnetje, waanzinnig kleine lettertjes op het scherm.
Klopt wat je zegt. Mijn ogen zijn net gecontroleerd geweest op het werk en ze zijn volgens hun fantastisch. Toch heb ik soms moeite om alles te lezen van uit de zetel. Nu zet ik een stoel voor de tv om te spelen :)
No problem here.
Mss dankzij mijn big ass tv. ^^
Image

18
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:

Klopt wat je zegt. Mijn ogen zijn net gecontroleerd geweest op het werk en ze zijn volgens hun fantastisch. Toch heb ik soms moeite om alles te lezen van uit de zetel. Nu zet ik een stoel voor de tv om te spelen :)
No problem here.
Hoeveel inch misschien?
Image
Bij mij 'maar' 42. Maar ben vandaan volgende keer een 55'' te kopen.
Image

19
[
gamerke1992 wrote:

Ook geen last van, vind de lettertjes prima.
Maar een geweldige game en volgens mij een terechte winnaar, ookal ging de game mij pas goed boeien toen ik in Skellinge kwam, daarna werd het ineens verslavend wat ik daarvoor niet had want in het begin kwam ik er maar moeilijk doorheen
Image

20
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:. . .
No problem here.
Tja, wat is groot tegenwoordig. ik heb een 40" en daar gamen we op ca. 2 meter en dan nog een van 47" en daar gamen we op 3 à 3,5 meter op. Ik denk dat ik die volgend jaar mogelijk vervang door een 55" 4K.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

21
Final Fantasy Type-0 HD
Eventjes gespeeld en ik ben er weg van!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2