Rest in Peace Stan Lee
Re: Quick News Topic
1159Ik had het ook gelezen. Ze zouden niets vernieuwends te melden hebben. Velen denken dat dit komt doordat ze waarschijnlijk volop op de PS5 gefocust zijn.Kolm wrote:Hmm, opvallend
1160Een beetje zoals de afgelopen jaren dusgamerke1992 wrote:Ze zouden niets vernieuwends te melden hebben.
1161Inderdaad vreemd nieuws, zeker om Microsoft wel aanwezig zal zijn. Ach ja, E3 verliest de laatste jaren toch terug wat aanzien. Zonder de jaarlijkse persconferenties is het voor mij zeker niet meer interessant.
1162misschien dat ze iets op hen eigen beginnen ?met0t0 wrote:Inderdaad vreemd nieuws, zeker om Microsoft wel aanwezig zal zijn. Ach ja, E3 verliest de laatste jaren toch terug wat aanzien. Zonder de jaarlijkse persconferenties is het voor mij zeker niet meer interessant.
1163De kans zit er wel in dat ze nog eens op hun eentje een persconferentie geven, maar vermoedelijk is dat toch pas als er meer nieuws is rond grote exclusives of een nieuwe console. Niet zo snel dus, vrees ik.Gamefreak wrote:misschien dat ze iets op hen eigen beginnen ?met0t0 wrote:Inderdaad vreemd nieuws, zeker om Microsoft wel aanwezig zal zijn. Ach ja, E3 verliest de laatste jaren toch terug wat aanzien. Zonder de jaarlijkse persconferenties is het voor mij zeker niet meer interessant.
1164Nintendo is ook begonnen met hun Nintendo Direct's ipv te verschijnen op de grote shows. En deze direct is enkel als ze wat nieuws te vertellen hebben. Misschien gaat Sony dezelfde weg op?
1165euh praten is zilver en zwijgen is goud zeker ??met0t0 wrote:De kans zit er wel in dat ze nog eens op hun eentje een persconferentie geven, maar vermoedelijk is dat toch pas als er meer nieuws is rond grote exclusives of een nieuwe console. Niet zo snel dus, vrees ik.Gamefreak wrote:misschien dat ze iets op hen eigen beginnen ?met0t0 wrote:Inderdaad vreemd nieuws, zeker om Microsoft wel aanwezig zal zijn. Ach ja, E3 verliest de laatste jaren toch terug wat aanzien. Zonder de jaarlijkse persconferenties is het voor mij zeker niet meer interessant.
1167Ik zou dit enorm toejuichen! Ondergewaardeerde kart game (of is Mario Kart nou overgewaardeerd....?)!