Sommige mensen verzinnen van alles om maar te kunnen gamen.Sanity penguin wrote:Hilarisch; Belgische kansspelen commissie doet onderzoek naar het gebruik van lootboxes in de nieuwe battlefront van EA
Re: Quick News Topic
1052In het VK is een voorstel om iets aan het probleem te doen helaas verworpen een paar maand geleden dacht ik.
1053Ik liet het misschien wat luchtig overkomen in mijn eerste reply, maar op zich hebben ze wel ergens een punt. Je kan van die dozen aankopen maar je weet niet wat erin zit. Dat lijkt mijns inziens een goede definitie van gokken te zijn. Zeker ook als zoon- of dochterlief toegang hebben tot de PS4 en zo wat boxes beginnen kopen met de kaart van mama of papa.Tjeefkeuh wrote:In het VK is een voorstel om iets aan het probleem te doen helaas verworpen een paar maand geleden dacht ik.
Geruchten zouden verder nog gaan om het spel uit de rekken te nemen, maar zover lijkt het mij alsnog niet te gaan komen?
1054Best, zeker als het leid tot de afschaffing ervan in games. Kan het gezaag ook eindelijk stoppen.Sanity penguin wrote:Hilarisch; Belgische kansspelen commissie doet onderzoek naar het gebruik van lootboxes in de nieuwe battlefront van EA
1055Er is een verschil tussen gezaag (bv. games leiden tot geweld, denk aan de kinderen) en ditToon8 wrote:Best, zeker als het leid tot de afschaffing ervan in games. Kan het gezaag ook eindelijk stoppen.Sanity penguin wrote:Hilarisch; Belgische kansspelen commissie doet onderzoek naar het gebruik van lootboxes in de nieuwe battlefront van EA
1056Gohja voor sommigen misschien wel en voor anderen dan weer niet ...Tjeefkeuh wrote:Er is een verschil tussen gezaag (bv. games leiden tot geweld, denk aan de kinderen) en ditToon8 wrote:Best, zeker als het leid tot de afschaffing ervan in games. Kan het gezaag ook eindelijk stoppen.Sanity penguin wrote:Hilarisch; Belgische kansspelen commissie doet onderzoek naar het gebruik van lootboxes in de nieuwe battlefront van EA
Je moet heel die zaken met lootboxes eens proberen uit leggen aan iemand die geen games speelt, dan ga je dingen horen
1057Kheb de vergelijking al eens gemaakt met een film kopen en bekijken die halverwege ineens 10x trager begint te spelen. Pas vanaf ge opnieuw betaalt speelt hij misschien terug verder aan normale snelheid, maar misschien ook niet.Toon8 wrote: Gohja voor sommigen misschien wel en voor anderen dan weer niet ...
Je moet heel die zaken met lootboxes eens proberen uit leggen aan iemand die geen games speelt, dan ga je dingen horen
1058Dat is inderdaad wel een zeer goede vergelijking, ga ik onthoudenTjeefkeuh wrote:Kheb de vergelijking al eens gemaakt met een film kopen en bekijken die halverwege ineens 10x trager begint te spelen. Pas vanaf ge opnieuw betaalt speelt hij misschien terug verder aan normale snelheid, maar misschien ook niet.Toon8 wrote: Gohja voor sommigen misschien wel en voor anderen dan weer niet ...
1059De PlayStation Experience voorstelling was niet de moeite, maar deze 2 teasers werden nog getoond tijdens de Game Awards:
Ik ben naar allebei zeer benieuwd.
Ik ben naar allebei zeer benieuwd.
1062absoluut ! hier wacht ik al zo een slordige 15 jaar ofzo op !paveman wrote:Blij mee ShAmPi en Gamefreak?
Link
1063Nieuwe total war three kingdoms aangekondigd. Eindelijk weer iets anders na die domme warhamer games China ziet er een mooie setting uit.
En ook werd er een remaster aangekondigd voor Dark souls 1. (weet niet of het al ergens anders gepost is)
Deze ga ik zeker kopen. DS zijn de enige games die ik volledig gezien heb (zowel walktroughs als streams) maar nooit zelf gespeeld, bang dat ik het geduld ervoor niet zou hebben. Wou dan ook, paar jaar geleden, DS1 op steam kopen als ie weer eens voor 5€ stond maar doordat het een zeer slechte port is en redelijk wat mods nodig heeft om deftig te draaien hem dan maar nooit gekocht. Leuk dat er nu een remaster komt.
En ook werd er een remaster aangekondigd voor Dark souls 1. (weet niet of het al ergens anders gepost is)
Deze ga ik zeker kopen. DS zijn de enige games die ik volledig gezien heb (zowel walktroughs als streams) maar nooit zelf gespeeld, bang dat ik het geduld ervoor niet zou hebben. Wou dan ook, paar jaar geleden, DS1 op steam kopen als ie weer eens voor 5€ stond maar doordat het een zeer slechte port is en redelijk wat mods nodig heeft om deftig te draaien hem dan maar nooit gekocht. Leuk dat er nu een remaster komt.
1064Heb ook nooit een Dark Souls gespeeld (de 2e en 3e liggen wel klaar hier in mijn kast), maar wel Bloodborne. Was wel echt iets verslavend om te spelen. Dan lukt een boss niet, maar dan wou ik altijd wel een uur later terug proberen om te zien of het wel gingToon8 wrote:Nieuwe total war three kingdoms aangekondigd. Eindelijk weer iets anders na die domme warhamer games China ziet er een mooie setting uit.
Assassin's Creed: Rogue ook aangekondigd voor op ps4. Vond ik 1 van de betere ac games. Voelde wel wat aan als black flag, maar de missies waren hier echt wel superzot. Als hij niet te veel kost, ga ik deze zeker halen.
1065Volgens e-mail Square Enix komt er op 09-03-2018 een fysieke release van LiS: Before the Storm
Er komt dan ook een bonus episode 'Farewell' (coming to digital 06-03-2018)
Er komt dan ook een bonus episode 'Farewell' (coming to digital 06-03-2018)