Re: Quick News Topic
1321Ik moet vooral even afwachten of mijn herinnering van de game nog altijd overeenkomt met de werkelijkheid... Komt wel vaker voor dat een game in mijn herinnering geweldig was, maar de dag van vandaag heel dik tegenvalt
Ik vind het verhaal in de trailer wel interessant. Het doet mij denken aan alle individuele protesten van de afgelopen jaren die te maken hebben met geld, regeldruk, europa en veiligheid. Bij 9 van de 10 heb ik zo iets van: alweer een protest...Kolm wrote:Watch Dogs Legion komt op 29 oktober 2020 uit!
Ik vind dit een best serieus onderwerp. Wat ik dan jammer vind is dat ze de game zo’n humoristisch Saints Row laagje geven met gekke maskers een oma met een taser en een bouwvakker die iedereen neerschiet met een spijkerpistool.First they came for the foreigners, and I did not speak out, because I was not a foreigner.
Then they came for the protestors, and I did not speak out, because I was not a protestor.
Then they came for the journalists, and I did not speak out, because I was not a journalist.
Then they came for street artists, but I did not speak out, because I am not a street artist.
And I realised that eventually they’d come for me, and there would be no one left to speak for me.
Dit vond ik ook al jammer bij het tweede deel! Alles leek wat in het onnozele te zijn getrokken en ik denk dat ze dit gaan voortzetten in het 3e deel. Ik weet nog dat het eerste deel best wel donker was en interessant was qua verhaal.FGras wrote:Ik vind het verhaal in de trailer wel interessant. Het doet mij denken aan alle individuele protesten van de afgelopen jaren die te maken hebben met geld, regeldruk, europa en veiligheid. Bij 9 van de 10 heb ik zo iets van: alweer een protest...Kolm wrote:Watch Dogs Legion komt op 29 oktober 2020 uit!
En nu komt Ubisoft met deze tekst in de trailer:
Ik vind dit een best serieus onderwerp. Wat ik dan jammer vind is dat ze de game zo’n humoristisch Saints Row laagje geven met gekke maskers een oma met een taser en een bouwvakker die iedereen neerschiet met een spijkerpistool.First they came for the foreigners, and I did not speak out, because I was not a foreigner.
Then they came for the protestors, and I did not speak out, because I was not a protestor.
Then they came for the journalists, and I did not speak out, because I was not a journalist.
Then they came for street artists, but I did not speak out, because I am not a street artist.
And I realised that eventually they’d come for me, and there would be no one left to speak for me.
Komt wel terug, beter dat ze hun tijd nemen met de herstructurering dat ze nu doen met hun games dan dat ze een slechte splinter cell op de markt brengenNTGSruler wrote:Ubisoft... echt verschrikkelijke ontwikkelaar.
Velen verlangen naar een nieuwe Splinter Cell game... Man wat mis ik deze serie eigenlijk
https://tweakers.net/nieuws/170392/netf ... isoft.html
idem voor Prince of Persia, die reeks is ook al even aan de horizon verdwenen...NTGSruler wrote:Hopelijk mogen we een Splinter Cell game verwachten op PS5.
Als de geruchten kloppen, dan komt er misschien al een nieuwe socomNTGSruler wrote:Hopelijk mogen we een Splinter Cell game verwachten op PS5.
Haha inderdaadNTGSruler wrote:Een socom game zonder online is gelijk een café zonder bier
Jammer genoeg wel!