Re: Quick News Topic

1816
Mr.Wolf wrote: 06 Jan 2022 15:43
paveman wrote: 06 Jan 2022 11:15 Nog altijd niet overtuigd van VR vanwege ernstige vorm van motion sickness (ik kan Portal/Half-Life hierom bijvoorbeeld al niet spelen, bij Spider-Man heb ik er ook al last van, maar in iets mindere mate).
Dat is ook nog een grote reden waarom ik twijfel! Ik heb een hele tijd geleden Megaton Rainfall ofzo gespeeld en ik ben een volledige dag ziek geweest achteraf. Maar dat komt volgens mij ook omdat ik deze gespeeld heb waarbij ik de camera vrij kon bewegen. Als ik de camera met vaste hoeken laat verspringen, gaat het al veel beter!
Het allerbelangrijkste is om je VR-legs te krijgen. Dat is een beetje zoals dat je na verloop van tijd niet meer zeeziek wordt op een boot en dus je zeebenen heb gekregen.

Ik raad altijd iedereen aan om op te bouwen. Ik had ook last in het begin, maar door op te bouwen ben ik nu nooit meer misselijk. Als jullie tips willen, schrijf ik ze wel eens uit. Kan zelfs dat ik dit ooit al eens neergeschreven heb. Klinkt onnozel, maar mij heeft het echt geholpen.
Image

Re: Quick News Topic

1818
Of je speelt gewoon vr games waar je niet hoeft rond te lopen. Beat Saber, Audica, Synth Riders, Shooty Fruity, En misschien games zoals Astro bot en Moss

Ik ga de psvr2 waarschijnlijk ook met launch kopen mits die niet al te duur is. Mijn huidige vr set is aan z'n laatste gedeelte bezig van zijn leven :cry:
Image

Re: Quick News Topic

1820
De PSVR2 lijkt mij alweer veel interessanter, hij ziet er bij zijn (toekomstige) release toch competitiever uit dan de vorige PS VR (daar leek het mij vooral om de toegankelijke prijs te draaien). Al hangt het er vooral van af welke games ervoor zullen uitkomen. Een volwaardige racegame die volledig in PS VR gespeeld kan worden en ik zou verkocht zijn :lol:

Re: Quick News Topic

1823
Mr.Wolf wrote: 09 Jan 2022 09:06 Ik lees daarboven ook dat de servers van Agents Of Mayhem gesloten zijn zonder enige waarschuwing van de devs... Gekke beslissing wel. Al een geluk dat ik vorig jaar ergens nog die platinum had gehaald!
Op dit moment is die ene online trophy inderdaad niet haalbaar. Er proberen nog wel wat mensen contact op te nemen met support daarover maar die geeft vooral domme antwoorden. De hoop is dus klein dat dat opgelost geraakt :(

Zelf had ik hem gelukkig ook al gedaan een paar jaar geleden.
Image

Re: Quick News Topic

1826
Het geeft wel aan dat als je nog een ps4 nieuw wil kopen dat je echt meteen moet toehappen als je eentje ziet. Ze waren duidelijk eigenlijk van plan om er eind 2021 mee te stoppen...

Hopelijk gaan ze nog wel iets langer door met ps4 controllers maken!
Image

Re: Quick News Topic

1827
Ik ben er daardoor wel voor aan het twijfelen nu of het nog waard is een nieuwe PS4 console te kopen. Aangezien PS4 games dus speelbaar zijn op PS5. Ik lees ook dat ze daardoor willen proberen gamers binnen het PS eco-systeem te houden omdat de PS5 dus praktisch niet te verkrijgen valt.
Image

Re: Quick News Topic

1830
Zoals veel mensen denk ik.
Ik hou de tweedehands markt nu nog in’t oog voor eventueel een 1TB slim of een Pro, zodat ik een recente heb met genoeg geheugen. En ik ga voor de zekerheid, als ik ze zie, controllers kopen als backup. Dat ik niet weer zonder kom zoals bij de PS3.
Batterijen voor controllers vind je nog wel achteraf denk ik.
Image
cron