Re: Quick News Topic

1876
De overname van Bungie doet mij niet echt omhoog springen van geluk. We spreken hier over een ontwikkelaar die Destiny en Destiny 2 heeft gebracht. Al enkele jaren terug. En de meeste van die developers toen zijn daar blijkbaar ook al weg, als ik mij niet vergis.

De laatste tijd snap ik echt de tactiek of bedrijfsvoering van Sony niet meer. Ik las vandaag dat de tekorten van PS5 zullen blijven aanhouden tot zeker 2023. Das toch niet normaal meer? Theoretisch gezien zit de PS5 dan al reeds in 1/3 van zijn levenscyclus als je ziet dat de PS4 een 7-tal jaar geleden uitkwam en de PS5 in 2020 werd aangekondigd? Door ook de constructie van PS4's op een lager pitje te zetten komen we nu in een tijd dat Playstation consoles schaars zijn in het algemeen. Als je dan ziet dat Microsoft wel kan leveren met hun XBOX X/S dan heeft het een zéér goede zet gedaan door Activision op te kopen. Mensen worden het beu om te wachten en kopen dan maar hetgene wat het meest beschikbaar is. Wanneer mogen we spreken van een constructie probleem bij de PS5 ipv dat dit komt door een pandemie?

Een serie als Gran Turismo die zo bepalend was voor Sony en Playstation wordt nu met GT7 eigenlijk zelfs geen PS5 only game. De game hebben ze beschikbaar gemaakt voor PS4 en PS5 en dat heeft ongetwijfeld te maken dat er "WERELDWIJD" nog maar een 17 miljoen PS5's zijn verkocht.

Dan hebben ze ook nog geluk dat er een enorme reactie was van de community omtrent het sluiten van de PS3 store en alles wat er bij hoort, want anders waren we dat ook al kwijt.
Sony is zich gewoon in hun eigen voet aan het schieten momenteel. Zo voelt het toch aan voor mij en eerlijk, ik vind het zéér jammer.
Image

Re: Quick News Topic

1877
NTGSruler wrote: 02 Feb 2022 20:07 De overname van Bungie doet mij niet echt omhoog springen van geluk. We spreken hier over een ontwikkelaar die Destiny en Destiny 2 heeft gebracht. Al enkele jaren terug. En de meeste van die developers toen zijn daar blijkbaar ook al weg, als ik mij niet vergis.

De laatste tijd snap ik echt de tactiek of bedrijfsvoering van Sony niet meer. Ik las vandaag dat de tekorten van PS5 zullen blijven aanhouden tot zeker 2023. Das toch niet normaal meer? Theoretisch gezien zit de PS5 dan al reeds in 1/3 van zijn levenscyclus als je ziet dat de PS4 een 7-tal jaar geleden uitkwam en de PS5 in 2020 werd aangekondigd? Door ook de constructie van PS4's op een lager pitje te zetten komen we nu in een tijd dat Playstation consoles schaars zijn in het algemeen. Als je dan ziet dat Microsoft wel kan leveren met hun XBOX X/S dan heeft het een zéér goede zet gedaan door Activision op te kopen. Mensen worden het beu om te wachten en kopen dan maar hetgene wat het meest beschikbaar is. Wanneer mogen we spreken van een constructie probleem bij de PS5 ipv dat dit komt door een pandemie?

Een serie als Gran Turismo die zo bepalend was voor Sony en Playstation wordt nu met GT7 eigenlijk zelfs geen PS5 only game. De game hebben ze beschikbaar gemaakt voor PS4 en PS5 en dat heeft ongetwijfeld te maken dat er "WERELDWIJD" nog maar een 17 miljoen PS5's zijn verkocht.

Dan hebben ze ook nog geluk dat er een enorme reactie was van de community omtrent het sluiten van de PS3 store en alles wat er bij hoort, want anders waren we dat ook al kwijt.
Sony is zich gewoon in hun eigen voet aan het schieten momenteel. Zo voelt het toch aan voor mij en eerlijk, ik vind het zéér jammer.
Ik snap wat je wil zeggen! Ondertussen is de ps5 er al langer dan een jaar en ik heb nog steeds geen enkel wauw gevoel gehad... De meeste games die uitkomen zijn perfect te spelen nog op ps4... Horizon, God of War,... De snellere laadtijden zijn wel fijn, maar voor de rest word ik er helemaal nog niet warm van... Ondertussen vind ik ook dat sony enorm weinig van zich laat horen. Ze hebben zich dan teruggetrokken van E3, maar buiten die ene showcase van in de zomer en enkele (zeer teleurstellende) state of play's, zijn ze gewoon stil.
Ik weet ook totaal niet naar wat ik moet gaan uitkijken na God of War... Ik weet dat er ergens nog een Spider-Man spel zit aan te komen, maar voor de rest... Geen idee
Image

Re: Quick News Topic

1878
Mr. Wolf: 2022 wordt toch wel een goed jaar hoor. God of War zoals je zegt komt er. Maar ook Dying Light 2, Grid Legends, Elex II, Gran Turismo 7, AC Valhalla Dawn of Ragnarok, GhostWire Tokyo (State of Play morgen dacht ik? Of volgende week?), Test Drive Unlimited Solar Crown (kijk ik eerlijk gezegd ook erg naar uit wat dit wordt), A Plague Tale Requiem, Final Fantasy XVI, Hogwarts Legacy, Project EVE, Sniper Elite 5, ... In 2023 Spiderman 2, Wolverine, Splinter's Cell Remake? (oohh hopelijk). Dus wel nog wat om naar uit te kijken hoor.
Image

Re: Quick News Topic

1879
NTGSruler wrote: 02 Feb 2022 20:48 Mr. Wolf: 2022 wordt toch wel een goed jaar hoor. God of War zoals je zegt komt er. Maar ook Dying Light 2, Grid Legends, Elex II, Gran Turismo 7, AC Valhalla Dawn of Ragnarok, GhostWire Tokyo (State of Play morgen dacht ik? Of volgende week?), Test Drive Unlimited Solar Crown (kijk ik eerlijk gezegd ook erg naar uit wat dit wordt), A Plague Tale Requiem, Final Fantasy XVI, Hogwarts Legacy, Project EVE, Sniper Elite 5, ... In 2023 Spiderman 2, Wolverine, Splinter's Cell Remake? (oohh hopelijk). Dus wel nog wat om naar uit te kijken hoor.
Tgoh ja, heel wat zaken die je nu opnoemt spreken me niet superhard aan! Dying Light 2 heb ik besteld. Die AC Valhalla dlc maakt me ook helemaal niet zo warm... Dan had ik liever een nieuwe game gezien die terug to the roots ging ipv de richting waar ze nu naar uitgaan. Hogwarts legacy is ook wel een spel waar ik naar uitkijk, maar ik heb enorm veel schrik dat ze richting live service game gaan à la Avengers. Maar ik mis wel een beetje de hype die ik vroeger wel had... De tijden dat ze eerste gameplay lieten zien van Spiderman, The Last Of Us 2, Days Gone... Dat maakte dat ik enorm veel zin kreeg om deze games te spelen, maar dat mis ik zelf een beetje nu... Maar het kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen :p
Image

Re: Quick News Topic

1880
Dat komt wel weer hoor die eerste gameplay. In het algemeen vind ik ook van mezelf dat ik minder hype voel bij mezelf voor nieuwe games. Alleen echt nog maar bepaalde games die mij nauw aan het hart liggen zoals GT7 dus nu, Splinter Cell (als er ooit een nieuwe game van komt) en misschien Call of Duty, maar das ook alweer enkele jaren geleden dat die serie mij kon bekoren.
Image

Re: Quick News Topic

1883
De game zat al vanaf 2018 in early access op pc. Dus die gaat al een tijdje mee.
In 2013 waren ze al bezig met een crowdfunding voor de game.
Deze game kwam bij mij vorig jaar op de radar en komt dus volgende week al uit. Helaas tussen vele andere toppers
Image

Re: Quick News Topic

1887
NTGSruler wrote: 04 Feb 2022 11:28 Heb je de SOP gevolgd van GhostWire Tokyo Kolm?
Nog niet, ga ik dadelijk proberen. Ik las al wel dat de game op 25 maart zou komen.


Gerucht is dat Skate 4 dit jaar al zou komen :O

Alleen dat stukje van user generated content is even afwachten... Create a park in skategames kan zeker leuk zijn, maar ik hoop dat het geen Skater XL wordt met maar een handvol maps en de rest van de maps komt van de community. En op PlayStation komen er daarvan veel minder dan op PC omdat ze die zelf via patches en updates overzetten waar je ze bij PC gewoon kan downloaden.

https://invader.be/volgens-grote-baas-e ... innenkort/
Image
cron