Re: Quick News Topic

1906
Eind maart 2023 gaat de Nintendo eShop voor Wii U en 3DS dicht... Nieuwe aankopen zouden dan niet meer mogelijk zijn, gekochte content zou wel nog beschikbaar blijven om te downloaden.
Image

Re: Quick News Topic

1908
Shadow Warrior 3 is een psnow game direct met launch op 1 maart
The katanas are sharpened and the dragon hunt is about to begin! I’m Bartek, the lead producer on Shadow Warrior 3, and our team here at Flying Wild Hog are excited to give you all a fresh look at our game before it launches on March 1. Stay tuned though because this post is getting a few updates throughout the day, with more videos to dive a little deeper into the game. Oh, and one more thing – Shadow Warrior 3 will be a PlayStation Now title at launch
Image

Re: Quick News Topic

1911
Uit het AD van 2 mrt 2022:

"Electronic Arts, de uitgever van de 'FIFA'-spellen, heeft besloten om in lijn met de voetbalbonden FIFA en UEFA de Russische nationale ploeg en voetbalclubs te weren uit zijn games. Ze worden geschrapt uit 'FIFA 2022', 'FIFA Mobile' en 'FIFA Online'. Dat valt te lezen in een bericht op Twitter. EA Sports roept ook op tot vrede en een einde van de invasie van Oekraïne."
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Quick News Topic

1914
Nee zeker niet. Ik volg je Gamerke. Geen idee wat dit voor EA van verschil maakt buiten het feit zoals je zegt. De real life sportevenementen heb ik toch ook gemengde gevoelens bij. De sporters zelf is dat eigenlijk hun broodwinning afpakken, aan de andere kant willen ze Poetin en het land natuurlijk raken. Tja.
Image

Re: Quick News Topic

1916
Vind het allemaal wel erover… Paralympiërs die 3 jaar getrained hebben mogen opeens niet meer meedoen… F1 coureurs mogen niet meer op Silverstone rijden. Door 1 psychopaat. Psychopaten kennen geen emotie. Putin raken ze hier dus niet mee en hij is net het grote probleem. Niet Rusland, niet het Russische volk.
Image

Re: Quick News Topic

1917
Ik denk dat het vooral te maken heeft met het demotiveren van de Russische bevolking en dus ook de soldaten. Veel Russen zijn tegen Putin maar zeggen en doen niks. Dit kan het laatste zetje zijn zodat ze zich tegen die dictator gaan uitspreken. Uiteraard is dat schadelijk voor Putin.

Waarom oorlog voeren als je het land ook van binnenuit kan ontregelen.

Re: Quick News Topic

1918
FGras wrote: 03 Mar 2022 12:37 Ik denk dat het vooral te maken heeft met het demotiveren van de Russische bevolking en dus ook de soldaten. Veel Russen zijn tegen Putin maar zeggen en doen niks. Dit kan het laatste zetje zijn zodat ze zich tegen die dictator gaan uitspreken. Uiteraard is dat schadelijk voor Putin.

Waarom oorlog voeren als je het land ook van binnenuit kan ontregelen.
Zeker, ik snap helemaal waarom ze het doen. Zelfde met de huidige sancties. Die raken Putin ook niet, maar op termijn wel zijn land.
Ik vind het alleen erg voor die atleten.
Image

Re: Quick News Topic

1919
zenmaster wrote: 03 Mar 2022 12:52
FGras wrote: 03 Mar 2022 12:37 Ik denk dat het vooral te maken heeft met het demotiveren van de Russische bevolking en dus ook de soldaten. Veel Russen zijn tegen Putin maar zeggen en doen niks. Dit kan het laatste zetje zijn zodat ze zich tegen die dictator gaan uitspreken. Uiteraard is dat schadelijk voor Putin.

Waarom oorlog voeren als je het land ook van binnenuit kan ontregelen.
Zeker, ik snap helemaal waarom ze het doen. Zelfde met de huidige sancties. Die raken Putin ook niet, maar op termijn wel zijn land.
Ik vind het alleen erg voor die atleten.
Mwa, sport is maar een spelletje. Er staan nu levens op het spel.