Re: Quick News Topic

1938
Logisch dat ze een legendarische game als The Witcher 3 naar PS5 willen brengen, al heb ik de ongespeelde Game Of The Year Edition nog liggen :-"
Nu ik al een grote game als Assassin's Creed: Origins heb opgestart en er vermoedelijk nog maanden mee zal bezig zijn, zal het ook nog even duren voor ik aan The Witcher begin :lol:

Wat betreft €70 voor een game betalen, kan ik daar nog wel begrip voor opbrengen omdat alles duurder wordt (en onze lonen hopelijk aan min of meer dezelfde snelheid kunnen volgen). Dat er nog pay to win microtransacties in zitten, is absoluut niet te begrijpen. En het grote probleem is dat ze steeds agressiever op de voorgrond geduwd worden (zie GT7). Ik had gehoopt dat niemand ervoor ging betalen en dat het vanzelf zou verdwijnen, maar neen, als niemand ervoor wilt betalen is hun oplossing dan maar om de vooruitgang van games nog moeilijker te maken zonder bij te betalen... :dizzy:

Re: Quick News Topic

1939
met0t0 wrote: 17 Apr 2022 13:08 Logisch dat ze een legendarische game als The Witcher 3 naar PS5 willen brengen, al heb ik de ongespeelde Game Of The Year Edition nog liggen :-"
Nu ik al een grote game als Assassin's Creed: Origins heb opgestart en er vermoedelijk nog maanden mee zal bezig zijn, zal het ook nog even duren voor ik aan The Witcher begin :lol:

Wat betreft €70 voor een game betalen, kan ik daar nog wel begrip voor opbrengen omdat alles duurder wordt (en onze lonen hopelijk aan min of meer dezelfde snelheid kunnen volgen). Dat er nog pay to win microtransacties in zitten, is absoluut niet te begrijpen. En het grote probleem is dat ze steeds agressiever op de voorgrond geduwd worden (zie GT7). Ik had gehoopt dat niemand ervoor ging betalen en dat het vanzelf zou verdwijnen, maar neen, als niemand ervoor wilt betalen is hun oplossing dan maar om de vooruitgang van games nog moeilijker te maken zonder bij te betalen... :dizzy:
Die 75 euro die ze momenteel zelfs vragen op plekken, kan ik zelf niet betalen ervoor! Of het moet een spel zijn waar je dik je geld uit zou kunnen halen, maar helaas is dat vaak wat ver te zoeken... Ik heb bv erg spijt dat ik de nieuwe Ratchet & Clank voor zoveel gekocht had. Of als je kijkt naar mijn vrienden die BF 2042 gekocht hebben voor 75 euro en ze een ramp van een spel hebben gekregen...
Image

Re: Quick News Topic

1941
Ik heb niet helemaal dezelfde mening. Als je berekend per uur entertainment wat ik bijvoorbeeld uit elden ring heb gehaald voor de nieuwprijs. Dat vond ik het dubbel en dik waard.

Ik geef dit wel alleen aan games die ik echt wil. De andere games dalen uiteindelijk wel een stuk in prijs en dan koop ik ze dan.

Micro transacties daarentegen ben ik 100% tegen. Daar ga ik ook nooit aan mee doen. Het enige waar ik nog extra voor wil betalen is kwaliteitsvolle DLC die een TOEVOEGING zijn voor de game. Niet dlc die gewoon achter een paywall zit en eigenlijk de bij main game zou moeten zitten.
Image

Re: Quick News Topic

1942
Mooie mening hoor Gamerke. En eigenlijk leunt hij echt wel aan bij hoe ik het zie. Ik heb helemaal geen probleem om 70euro te betalen voor een game dat ik echt wil. Maar zoals je zegt, zolang de volledige content beschikbaar is bij de main game en niet later wordt toegevoegd onder "DLC" en je er dan nog eens extra voor moet betalen.
Microtransacties verzet ik mij ook tegen.
Image

Re: Quick News Topic

1943
gamerke1992 wrote: 17 Apr 2022 17:28 Ik heb niet helemaal dezelfde mening. Als je berekend per uur entertainment wat ik bijvoorbeeld uit elden ring heb gehaald voor de nieuwprijs. Dat vond ik het dubbel en dik waard.

Ik geef dit wel alleen aan games die ik echt wil. De andere games dalen uiteindelijk wel een stuk in prijs en dan koop ik ze dan.

Micro transacties daarentegen ben ik 100% tegen. Daar ga ik ook nooit aan mee doen. Het enige waar ik nog extra voor wil betalen is kwaliteitsvolle DLC die een TOEVOEGING zijn voor de game. Niet dlc die gewoon achter een paywall zit en eigenlijk de bij main game zou moeten zitten.
Tuurlijk is dat zo! Maar Elden Ring was dan ook 60 euro (+ zelfs nog wat leuke extra's in het pre order doosje) en iets wat dan ook nog best vrij is qua bugs!
Image

Re: Quick News Topic

1944
Mr.Wolf wrote: 17 Apr 2022 19:12
gamerke1992 wrote: 17 Apr 2022 17:28 Ik heb niet helemaal dezelfde mening. Als je berekend per uur entertainment wat ik bijvoorbeeld uit elden ring heb gehaald voor de nieuwprijs. Dat vond ik het dubbel en dik waard.

Ik geef dit wel alleen aan games die ik echt wil. De andere games dalen uiteindelijk wel een stuk in prijs en dan koop ik ze dan.

Micro transacties daarentegen ben ik 100% tegen. Daar ga ik ook nooit aan mee doen. Het enige waar ik nog extra voor wil betalen is kwaliteitsvolle DLC die een TOEVOEGING zijn voor de game. Niet dlc die gewoon achter een paywall zit en eigenlijk de bij main game zou moeten zitten.
Tuurlijk is dat zo! Maar Elden Ring was dan ook 60 euro (+ zelfs nog wat leuke extra's in het pre order doosje) en iets wat dan ook nog best vrij is qua bugs!
Ja dat klopt wel. Als ander voorbeeld kan ik assassins creed Valhalla of Returnal geven. Daar heb ik wel 70 euro voor betaald en geen spijt van gehad.
Image

Re: Quick News Topic

1947
Ik heb me er toch zo'n 80 uur prima mee vermaakt. Laatste wat ik gelezen had is dat vorige week max 10 spelers tegelijkertijd ingelogd waren met de steam versie.

Ik moet wel zeggen dat de game pas interessanter wordt nadat je het verhaal hebt uitgespeeld. Dan unlock je 3 variaties om te kunnen aanvallen: Normal, power en tactical. Maar de game scaled niet mee met het aantal spelers. Dus vijanden hebben zelfde health als je met 1 of met 4 speelt. Je krijgt alleen bijna nooit volle teams. En je voelt je ook niet sterker als je low level missies gaat doen want je wordt qua stats gedownscaled

Ze zeggen dat ze content al klaar hebben voor seizoen 2 en dat ze voor seizoen 3 bezig zijn. Op moment hebben ze een Nier Automata event maar dat is meer van hetzelfde. Verandert er in seizoen 2 niet veel dan zal de playerbase nog minder worden.

Grafisch is dit geen hoogvlieger maar dat komt meer door de stijl. Hopelijk verbeteren ze dat nog.


Oh en Efootball 2022 heeft afgelopen week ook een update gehad. Spel ziet en speelt al stukken beter
Image

Re: Quick News Topic

1949
Alleen is te doen maar sommige levels/bosses duren dan langer dan normaal. Als je met een groep bent is een baas in 5 minuten down, speel je solo wordt dat al gauw 20 minuten. Je hebt 5 revives (of 10) maar als je solo dood gaat moet je zo'n 30 seconde wachten totdat je gerevived bent. Geen idee waarom dat op een timer zit.

Sommige levels is er kans dat je door de hoeveelheden vijanden gestunlocked kan worden omdat alles en iedereen op je afkomt. Raad dus aan om met meerdere te spelen.

Morgen is een livestream waar ze wat punten gaan bespreken wat misschien anders gaat worden.

En je moet altijd online zijn met de game
Image

Re: Quick News Topic

1950
Niet echt een link maar ik wou het hier even laten weten (toch voor de weinige mensen die hier volgen).

Ubisoft heeft recent 6 games zonder verwittiging servers gesloten en het zou nu blijkbaar afgelopen maandag Assassins Creed Black Flag op Xbox hebben gesloten. Diegene die de PS3 of 4 versie hebben en nog online trophies willen halen in de game beginnen er maar beter aan.
Image
cron