Re: Quick News Topic

2191
Die nieuwe NFS ziet er wel speciaal uit. Jammer dat die effecten uitgezet kunnen worden en dat ze niet volledig voor een nieuwe stijl gaan, nu blijft het zo weer een soort van compromis i.p.v. iets volledig uitgewerkt. Al blijft het natuurlijk inderdaad wachten op meer gameplay! :)

Re: Quick News Topic

2192
zenmaster wrote: 07 Oct 2022 11:23 Ben benieuwd naar wat Kojima gaat aankondigen. Is al weken aan het teasen op Instagram. Velen zeggen Silent Hill en ik denk het eerlijk gezegd ook, of weer iets heel nieuw.
@Zenmaster: je wens komt uit. Overmorgen zou de nieuwe Silent Hill officieel voorgesteld worden.
Image

Re: Quick News Topic

2194
SILENT HILLLLLLLLLL!!!!! Ik wacht hier echt al op sinds ik ooit PT heb gespeeld :p Ik ben enorm benieuwd wat ze te vertellen gaan hebben over de reeks... Ik gok/hoop op een remake van de eerste 3 games vergelijkbaar met wat ze nu doen met de Resident Evil games. Hier blijf ik morgen toch wel voor wakker :p
Image

Re: Quick News Topic

2198
NTGSruler wrote: 20 Oct 2022 10:49 Komt er ook geen animatie-serie of zoiets? Deze morgen ergens gelezen.
Ze hebben een stuk of 3 games aangekondigd en dan ook nog Silent Hill Ascension, maar dat was voor mij nog redelijk vaag. Was iets waarbij je samen met anderen keuzes moest maken ofzo? Kreeg er een beetje een Heavy Rain/Detroit vibe bij. Er komt ook nog een film uit zoals zoveel jaren geleden. Maar van een animatie serie heb ik niks gehoord!
Image

Re: Quick News Topic

2200
Op PSNP is er een aanpassing geweest om die shovelware niet meer te zien in de games lijst.
Als je bij games gaat kijken heb je nu bovenaan een knop 'shovelware' die je aan/uit kan zetten en in lijstje op de frontpagina worden standaard geen shovelware games meer getoond.

https://psnprofiles.com/games

Zelf had ik geen aanpassing meer verwacht daarop want Sly past de site ondertussen al jaren niet meer aan en reageert niet meer op suggesties. Husky heeft wel een browser add on gemaakt waar heel veel suggesties inzitten maar er is verder geen samenwerking met Sly ofzo, die wil dat blijkbaar niet.
Image

Re: Quick News Topic

2202
paveman wrote: 24 Oct 2022 14:42 Dat is echt wel een mooie toevoeging, een start... Als Sony dit voorbeeld nu zou volgen... Alhoewel: voor mij maakt het ook weer niet zo heel veel uit, ben niet zo bezig met de games die een ander speelt
Het is niet op het profiel van iemand anders dus daar blijf je ze allemaal zien.
Enkel op de front pagina waar de laatste X nieuwe trophylists komen en op de games pagina waar je alle trophylists kan zien heb je nu de optie. Hierdoor kan je op de front pagina weer een klein beetje zien welke game er net is uitgekomen of bijna is uitgekomen en misschien iets is :)
Image

Re: Quick News Topic

2204
De oplossing van Sony in de store bij de 'Nieuwe games' sectie was: Standaard sorteren op 'best verkocht' ipv op 'nieuwste eerst' :q:
Voorheen wist je niet wat er nieuw was in deze sectie omdat er teveel rommel was en nu weet je het nog niet omdat alleen de grotere/bekendere games bovenaan blijven verschijnen :(
Image
cron