Re: Quick News Topic

2221
NTGSruler wrote: 15 Nov 2022 20:53
NTGSruler wrote: 15 Nov 2022 07:39 Ik kwam daarnet dit tegen:

https://www.gamemania.be/nl/info/xp-play

Xp rewards bij Game Mania voor het behalen van trophies. Je kan er kortingen mee verdienen.
Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar is mss wel interessant?
Toevallig iemand ervaring hiermee ?

Als je al klant en profiel bent/hebt, kun je gewoon in je profielgegevens aanklikken om deel te nemen aan xp play. Je kan dan coins verdienen door bepaalde doelstellingen te behalen inzake trophies. Vb. Behaal 5 bronzen trophies, 1 platinum trophy, etcetera..
Vandaag deel trophies behaald in NFS Heat + 36 Fragments of Midnight en beide ook platinum. Nog geen badge gekregen op Game Mania hiervoor.
Het kon wel tot 48u duren had ik ergens gelezen/gehoord. Ben benieuwd..
Update: ondertussen heb ik alles van badges kwestie XP Play gekregen op GM. Redelijk wat coins verdiend en heb nu dus een voucher van 7.5 euro klaar staan. Wel irritant dat dit maar een maand of 3 geldig is en je die voucher dan verliest. Beetje nutteloos om een nieuwe game te kopen "om maar te kopen" en zo die 7.5 euro korting te kunnen cashen. Misschien gebruiken met een PSNkaart. Lijkt mij nog het meest logische in mijn geval.
Image

Re: Quick News Topic

2223
NTGSruler wrote: 17 Nov 2022 08:28 Update: ondertussen heb ik alles van badges kwestie XP Play gekregen op GM. Redelijk wat coins verdiend en heb nu dus een voucher van 7.5 euro klaar staan. Wel irritant dat dit maar een maand of 3 geldig is en je die voucher dan verliest. Beetje nutteloos om een nieuwe game te kopen "om maar te kopen" en zo die 7.5 euro korting te kunnen cashen. Misschien gebruiken met een PSNkaart. Lijkt mij nog het meest logische in mijn geval.
Ik gebruik ze ook vaak voor een PSN kaart als ze gaan vervallen en ik niks anders wil :)
Image

Re: Quick News Topic

2224
Insomniac gaat plots een livestream doen voor de 16de verjaardag van Resistance fall of man :O

16 jaar is helemaal niet zo speciaal, 15 of 20 zou specialer zijn dus ik hoop stiekem op zijn minst op een remaster van de PS3 trilogie in de toekomst :love:
Image

Re: Quick News Topic

2227
Howla, in het oog houden! Misschien dat ze een soort van reboot doen?
Ik heb echt enorm goede herinneringen aan de coöp van het 2e spel :p Heb ik uren kapot gespeeld samen met een maat van mij als de examens gedaan waren of in de vakanties haha
Image

Re: Quick News Topic

2228
Het lijkt er wel op dat ze tijdens de stream er niks over gezegd hebben. Maar het is wel opvallend dat de game/serie plots aandacht krijgt.

Er zijn mensen die zeggen dat het niet snel gaat gebeuren omdat Sony het niet wil. Dat ze ze zelfs voor Ratchet and Clank veel moeite hebben moeten doen en dat die er enkel is gekomen omdat Sony een exclusive op release wilde.
Geen idee wat er van waar is, maar zelfs een remaster van de trilogy zou een insta-buy zijn voor mij :)

@NTGSruler: Zonder online trophies inderdaad, 1 keer die 10000 kills was wel genoeg :P
Image

Re: Quick News Topic

2233
@gamerke: inderdaad. De game is echt nog niet voor direct. Wat erg jammer is. Tis te zeggen: Er kan nog zoveel gebeuren dat ik de game op een bepaald moment nog zie geschrapt worden.. Blacklist dateert al van 2013... Dus bijna 10 jaar geleden al dat de laatste game in de Splinter Cell reeks werd gereleased.
Image

Re: Quick News Topic

2234
Gratis next-gen update van The Witcher 3 is echt super goed nieuws! :D Heb hier de Game of the Year-edition nog liggen maar nog nooit gespeeld :lol:
En Resistance heb ik ook enorm veel gespeeld (toch 1 & 2, 3 iets minder), dus die zou ik zeker graag nog eens spelen of een nieuwe game in de reeks krijgen :)