Re: Quick News Topic

2251
De Final Fantasy pixel remaster komt lente 2023 uit voor ps4 en switch.

Alleen in square enix store:
Limited 35th anniversary editie: €74,99
Collectors edition; €274,99

Beide versie beperkt aantal.

En digitaal zijn ze los te verkrijgen. Maar dan gok ik op €15- €20 per game. En Bundel €80 -€100
Image

2255
In deze post heeft iemand ergens een road map gemaakt van wat alle mogelijkheden zijn om alle content van de nieuwe Hitman 3 launcher bij elkaar te krijgen. Hoe hebben ze het ooit zo ingewikkeld kunnen maken :q:

Ik weet dat ik ooit Hitman 1 heb gedownload om daar op een knop te duwen zodat ik alle Hitman 1 content in Hitman 2 ging unlocken.
Bij de release van Hitman 3 had ik dan ook bepaalde pakketten die ik in de store moest claimen om alle Hitman 1 en 2 content in Hitman 3 te unlocken. En als je Hitman 1 toen nog niet unlockt had in Hitman 2, moest je eerst dat doen geloof ik.

Niet moeilijk om te doen eens je het weet maar tegen dat je het weet... :dizzy:

https://forum.psnprofiles.com/topic/481 ... nt=2698202
Image

2256
Kolm wrote: 04 Jan 2023 10:22 In deze post heeft iemand ergens een road map gemaakt van wat alle mogelijkheden zijn om alle content van de nieuwe Hitman 3 launcher bij elkaar te krijgen. Hoe hebben ze het ooit zo ingewikkeld kunnen maken :q:

Ik weet dat ik ooit Hitman 1 heb gedownload om daar op een knop te duwen zodat ik alle Hitman 1 content in Hitman 2 ging unlocken.
Bij de release van Hitman 3 had ik dan ook bepaalde pakketten die ik in de store moest claimen om alle Hitman 1 en 2 content in Hitman 3 te unlocken. En als je Hitman 1 toen nog niet unlockt had in Hitman 2, moest je eerst dat doen geloof ik.

Niet moeilijk om te doen eens je het weet maar tegen dat je het weet... :dizzy:

https://forum.psnprofiles.com/topic/481 ... nt=2698202
Ik ben daar toen ook 2 uur ofso mee bezig geweest. Het was zeker niet eenvoudig. Ik heb info moeten opzoeken op Reddit.
Image

2257
Ik heb het ook nooit allemaal fatsoenlijk begrepen :p Ik had dan hitman 2 gekregen bij ps+, maar daar zaten dan ook de legacy maps bij van het eerste waardoor ik plots dubbele trophies kon gaan behalven voor die games, maar je kreeg dan ook niet alle content, want een deel zat achter een paywall. En dan leek je heel wat opties te krijgen om je portefueille open te trekken :p Heb het nogal snel opgegeven hierbij haha
Image

2259
Over een maand is het de 10e verjaardag van Metal Gear Rising en Quinton Flynn, de voice actor, meldde dit:
Maar ja… Ben al meermaals gehyped geweest voor niks. Eerst zien, dan geloven. :q:
Image

2260
zenmaster wrote: 17 Jan 2023 18:18 Over een maand is het de 10e verjaardag van Metal Gear Rising en Quinton Flynn, de voice actor, meldde dit:
Maar ja… Ben al meermaals gehyped geweest voor niks. Eerst zien, dan geloven. :q:
Hmm, ik heb ook al geruchten gehoord dat Sony binnenkort een nieuwe state of play zou organiseren met aankondigingen van third party studio's en dat daar eventueel iets gezegd zou worden van een remake.
Image

2261
Ik vond de eerste Metal Gear Rising (een jaartje geleden gespeeld) wel vermakelijk, maar om echt te beheersen toch een stevige leercurve. Hoe dan ook zou een vervolg wel interessant zijn, op veel andere dingen in het Metal Gear-universum zullen we toch niet moeten hopen :lol:

2262
Marvel Avenger's wordt vanaf september niet meer digitaal verkocht en fysieke versies is nu ook tot het uitverkocht is.
In september stopt dan ook de support maar de servers zouden wel nog blijven draaien.
In maart zou de game een laatste update krijgen.
Image

2263
It's official, Rumbleverse will close on 28th of February when season 2 ends.
Live services for Rumbleverse will be turned off on Tuesday, February 28, at 10AM CST when Season Two concludes.
After this time, the game will not be playable and any purchased in-game content will no longer be accessible.
For information, including about refunds, visit
https://www.rumbleverse.com/en/news/sun ... pital-city
Dit moet 1 van de snelste sluitingen zijn op playstation, game is op 11 augustus 2022 uitgekomen :q:
Image

2265
Mr.Wolf wrote: 01 Feb 2023 11:50 Dat krijg je dan ook met die overvloed aan battle royal games. Snap niet dat devs daar nog zoveel tijd en geld in pompen
Ze willen allemaal een deel van de koek natuurlijk. Battle Royale heeft mij eigenlijk nooit echt geïnteresseerd.
Image