Re: Quick News Topic

2359
Als ie wat goedkoper is. Heb in die periode al teveel andere games.

Xdeviant heeft open beta vanaf 21 juni tot 24 juni. Zal ik niet al teveel spelen denk ik want 22 juni FFXVI.

ONTGRENDEL DEDSEC PERMANENT

Sla deze zomer aan het hacken wanneer de volledige game uitkomt door 125.000 XP te verdienen en de Ubisoft Connect DedSec-uitdaging te voltooien om de DedSec-factie permanent te ontgrendelen.

De uitdaging begint met de openbare release van de Open Session op 21 juni.
Image

Re: Quick News Topic

2364
NTGSruler wrote: 17 Jun 2023 11:04 Alan Wake II => de gameplay ziet er fantastisch uit. Heb nooit de eerste game gespeeld, al heb ik tijd terug getwijfeld omdat de game in sale was. Er is ook een Remastered versie dacht ik? Aan te raden?
Alan Wake is oorspronkelijk alleen op Xbox uitgekomen. De remaster is wel op PS uitgebracht. Ik heb m nog liggen...

@kolm: fingers crossed!!!
Image

Re: Quick News Topic

2365
NTGSruler wrote: 06 Mar 2023 19:26 Hier loop ik warm voor! Cities Skylines II. Speciaal voor PS5 ontwikkeld.

Release 2023 ergens (hopelijk).

Deze hou ik in de gaten. Altijd boeiend gevonden zo'n sim city games. Moet trouwens ooit nog verder met Cities: Skylines.
Trouwens al toegevoegd aan mijn wishlist op PSN.

Deze game is op moment te preorderen bij allyourgames voor €37,99 met code: Zomer. Geldig tot 30 juni.
Cities Skylines 2

Alleen geen idee van de verzendkosten naar België
Image

Re: Quick News Topic

2366
NTGSruler wrote: 17 Jun 2023 11:04
Alan Wake II => de gameplay ziet er fantastisch uit. Heb nooit de eerste game gespeeld, al heb ik tijd terug getwijfeld omdat de game in sale was. Er is ook een Remastered versie dacht ik? Aan te raden?
Oeps, dit bericht had ik gemist... Ik heb het heel wat jaren geleden op Steam gespeeld en ik ben echt fan :p Ik weet niet of je bekend bent met de verhalen van Stephen King maar het past in dat genre. Spel werkt ook heel mooi met verlichting waarop je vijanden enkel kunt uitschakelen door er licht op te schijnen en dan met kogels erop te schieten.
Image

Re: Quick News Topic

2367
Mr.Wolf wrote: 25 Jun 2023 19:46
NTGSruler wrote: 17 Jun 2023 11:04
Alan Wake II => de gameplay ziet er fantastisch uit. Heb nooit de eerste game gespeeld, al heb ik tijd terug getwijfeld omdat de game in sale was. Er is ook een Remastered versie dacht ik? Aan te raden?
Oeps, dit bericht had ik gemist... Ik heb het heel wat jaren geleden op Steam gespeeld en ik ben echt fan :p Ik weet niet of je bekend bent met de verhalen van Stephen King maar het past in dat genre. Spel werkt ook heel mooi met verlichting waarop je vijanden enkel kunt uitschakelen door er licht op te schijnen en dan met kogels erop te schieten.
Remedy heeft ook de geweldige game: Control gemaakt. Dus vanuit dat perspectief is het bijna 100% garantie dat Alan Wake 2 een topgame moet worden.

Re: Quick News Topic

2368
FGras wrote: 25 Jun 2023 21:00
Mr.Wolf wrote: 25 Jun 2023 19:46
NTGSruler wrote: 17 Jun 2023 11:04
Alan Wake II => de gameplay ziet er fantastisch uit. Heb nooit de eerste game gespeeld, al heb ik tijd terug getwijfeld omdat de game in sale was. Er is ook een Remastered versie dacht ik? Aan te raden?
Oeps, dit bericht had ik gemist... Ik heb het heel wat jaren geleden op Steam gespeeld en ik ben echt fan :p Ik weet niet of je bekend bent met de verhalen van Stephen King maar het past in dat genre. Spel werkt ook heel mooi met verlichting waarop je vijanden enkel kunt uitschakelen door er licht op te schijnen en dan met kogels erop te schieten.
Remedy heeft ook de geweldige game: Control gemaakt. Dus vanuit dat perspectief is het bijna 100% garantie dat Alan Wake 2 een topgame moet worden.
Oh ja, Control was ook echt goed! Vooral ook erg origineel omdat je niet wist wat je nu weer voorbij het hoekje voorgeschoteld zou krijgen.
Image

Re: Quick News Topic

2369
Oke Mr Wolf en FGras: jullie maken mij nu echt wel nieuwsgierig naar Alan Wake en Control. Control heb ik in de backlog, Alan Wake is in sale geweest tijd terug en toen getwijfeld.
Ik ben grote fan van Stephen King zijn literatuur! Vroeger als kind/jongvolwassene heb ik die boeken verslonden!

Ben nu bezig met Hotwheels Unleashed, maar ik kijk eens in de store hoeveel Alan Wake nog kost, anders hopelijk binnenkort nog eens in sale. En dan mss Alan Wake II pre-orderen. Wanneer kwam die alweer uit?

@Marty: thanks voor de info!! Maar ik denk dat ik City Skylines II even links laat liggen. Das echt een game om serieus wat tijd aan te spenderen. Ik vind het genre serieus boeiend en zéér leuk om te spelen, maar ik merk dat ik niet meer terug"in" Skylines Cities geraak..
Trailer was trouwens vet. En al héél wat uitleg gezien over de game op Youtube!
Image

Re: Quick News Topic

2370
NTGSruler wrote: 26 Jun 2023 10:53 Ben nu bezig met Hotwheels Unleashed, maar ik kijk eens in de store hoeveel Alan Wake nog kost, anders hopelijk binnenkort nog eens in sale. En dan mss Alan Wake II pre-orderen. Wanneer kwam die alweer uit?
Ik heb de PS5 versie van Hotwheels nog staan om te doen. Ergens was het handig om online coins te grinden in korte races ipv via offline races die weinig geven of maar eenmalig geven.
Voor de PS4 versie heb ik dat ergens een middag gedaan met iemand terwijl ik nauwelijks de game had gespeeld tot 100k coins. Uiteindelijk had ik aan het einde van het verhaal net genoeg coins om chests mee te kopen en auto's te scrappen enz. voor die 25k gears :q:
Image