Re: Quick News Topic

2404
NTGSruler wrote: 28 Sep 2023 12:48 Euh als ik ergens verkeerde link geplaatst heb, sorry. Komt gewoon van IGN via Twitter. Als ik daar verder klik kom ik gewoon op de Engelstalig versie.
IGN doet dat gewoon zelf. Ik heb het zelf ook als ik via m'n laptop naar de site van IGN ga dat ik direct toekom op die van de Benelux. Terwijl de app wel de Engelstalige is!
Image

2408
paveman wrote: Wedden dat kolm/Nathalie een handig VPN-achtig trucje heeft om dat te voorkomen? ;)
Ik herken jouw frustratie: ik wil over het algemeen de originele/Engelse sites, niet de (vaak slechte) vertaling...
NTGSruler wrote: Euh als ik ergens verkeerde link geplaatst heb, sorry. Komt gewoon van IGN via Twitter. Als ik daar verder klik kom ik gewoon op de Engelstalig versie.
Mr.Wolf wrote:
NTGSruler wrote: 28 Sep 2023 12:48 Euh als ik ergens verkeerde link geplaatst heb, sorry. Komt gewoon van IGN via Twitter. Als ik daar verder klik kom ik gewoon op de Engelstalig versie.
IGN doet dat gewoon zelf. Ik heb het zelf ook als ik via m'n laptop naar de site van IGN ga dat ik direct toekom op die van de Benelux. Terwijl de app wel de Engelstalige is!
Sanity penguin wrote: 28 Sep 2023 11:18 Wat een strontsite is die IGN; die schakelt na paar seconden automatisch naar Benelux over. WIl ik helemaal niet...
Super irritant als websites aan geo location/checking doen en daar automatisch hun acties op bepalen... Bij Playstation heb ik er ook altijd last van maar daar kan je dan de URL wat aanpassen om het te fixen (niet dat een normale, niet echt IT persoon daar vanzelf achter komt maar bon...)

In het geval van IGN is er wel omheen te werken maar ze verstoppen het elke keer op een andere plek :q:
Het idee is dat je 1 keer je region moet selecteren en dan blijft hij op die regio hangen. Als hij geen region kan vinden dan gaat hij op basis van geo locatie maar een regio kiezen.
Als je te lang niet op de site komt en/of de cookies van alle ign domeinen verwijdert, dan is hij de ingestelde regio weer vergeten en gaat hij geo locatie gebruiken.

Op dit moment kan je de region wijzigen door bovenaan rechts op 'Meer ^' te klikken of erover te hooveren en dan in het menu dat verschijnt, linksonder je region aan te passen naar US.
Daarna zou je dus op de US versie moeten blijven of daar naar geredirect worden tot hij je region weer is vergeten.

Verder ga ik Jimmie boy niet missen! Dankzij hem zijn de PS3 en PSVita zoveel mogelijk dood gemaakt omdat hij retro maar niks vindt. Wachtwoorden anders doen en betalingen niet via credit card op PS3/PSVita zijn nog te verantwoorden door de security eisen die een PS3 niet aan kan en het blijft wel mogelijk via een kleine omweg, maar de connectie tussen PS3/PSVita dood doen en nieuw toegevoegde vrienden die pas na 1-2-3 dagen op PS3 verschijnen is gewoon omdat ze het dood willen. En de poging tot de store vermoorden reken ik hem ook aan inclusief niet meer via PC wat voor de PS3 kunnen kopen (had gewoon de oude site daarvoor gehouden ofzo...).
Image

2410
Gran Turismo Sport End of Online Services
On January 31, 2024, at 06:00 UTC, the online services of the PlayStation®4-exclusive software “Gran Turismo Sport” will come to an end. Prior to this on December 01, 2023, we will also end the distribution of purchasable Add-On items from the PlayStation Store that can be used in-game.
https://www.gran-turismo.com/us/gtsport ... 44615.html

WWE 2K22 servers will be discontinued as of January 3rd, 2024.
Image

2412
NTGSruler wrote: 29 Sep 2023 20:13 Stom van GT Sport. Benieuwd als er iets komt dat je nog offline kan spelen. Platinum wordt zowiezo biet meer haalbaar. Uren heb ik online races gedaan..
In het artikel dat ik linkte wordt nog wel iets meer in detail ingegaan op wat wel/niet nog mogelijk zou zijn.
Ik ken de game niet meer dan 'race game' dus ik heb geen idee wat al die verschillende termen en modes zijn :shhhh:

En ik ben er zeker van dat de online trophy hunter community wel een manier weet te vinden om dat te boosten! :P

Ik herinner me motorstorm pacific rift nog waar je met 16 ofzo moest zijn en je een bepaalde rank/divisie moest halen. Maar je moest altijd vooraan en steeds meer vooraan eindigen wilde je punten krijgen voor die rank, was je te ver naar achteren dan verloor je punten. Dat was dan ook nog afhankelijk van de rank van mensen die voor/achter je stonden.
Dus degene die het dichtste bij was moest eerst winnen en eens iemand klaar was, moest die als allerlaatste eindigen om de rest te pushen qua punten. Heel de tijd een hele lijst van de finish volgorde bijhouden dus :lol:
Image

2413
Kolm wrote: 29 Sep 2023 20:24
NTGSruler wrote: 29 Sep 2023 20:13 Stom van GT Sport. Benieuwd als er iets komt dat je nog offline kan spelen. Platinum wordt zowiezo biet meer haalbaar. Uren heb ik online races gedaan..
In het artikel dat ik linkte wordt nog wel iets meer in detail ingegaan op wat wel/niet nog mogelijk zou zijn.
Ik ken de game niet meer dan 'race game' dus ik heb geen idee wat al die verschillende termen en modes zijn :shhhh:

En ik ben er zeker van dat de online trophy hunter community wel een manier weet te vinden om dat te boosten! :P

Ik herinner me motorstorm pacific rift nog waar je met 16 ofzo moest zijn en je een bepaalde rank/divisie moest halen. Maar je moest altijd vooraan en steeds meer vooraan eindigen wilde je punten krijgen voor die rank, was je te ver naar achteren dan verloor je punten. Dat was dan ook nog afhankelijk van de rank van mensen die voor/achter je stonden.
Dus degene die het dichtste bij was moest eerst winnen en eens iemand klaar was, moest die als allerlaatste eindigen om de rest te pushen qua punten. Heel de tijd een hele lijst van de finish volgorde bijhouden dus :lol:
De "career" (aka offline races) gaan wel nog speelbaar zijn. Maar Sport Mode (online racing) niet meer, wat betekent dat héél wat trophies niet meer te halen zijn. Aangezien er ook een trophy is voor 322 races te doen, 91 wins en 65 pole positions lijkt het mij sterk om die nog te halen als je nu nog met de game zou beginnen. Verder zit er ook een trophy in voor het unlocken van de Sport Mode (online racen) door alle racing etiquette lessen te bekijken.
Image