Re: Quick News Topic
2521Bedankt voor de update. Had het ook gelezen. Vooral LBP3 is wel jammer denk ik.
Deze uitspraak geeft mij het idee dat je niet op de hoogte bent van de geschiedenis van LBP...zenmaster wrote: 20 Apr 2024 10:12 Echt schandalig... Je had het misschien zien aankomen, maar aaaal die zelfgemaakte levels gewoon weg zonder waarschuwing. Misselijkmakend.
@Marty: had tijdje terug al artikel gepost met geruchten. Dat nieuws wat jij nu post, stemt mij toch hoopvol op eindelijk een nieuwe Splinter Cell game!!NTGSruler wrote: 09 Apr 2024 16:18 https://www.pushsquare.com/news/2024/04 ... 0hlPiefafU
Fingers crossed.
Ongenoegen uiten door klachten naar sony te sturen gaat niks uithalen. Nu doen ze het op een publieke plek wat wel een effect gaat hebben.zenmaster wrote: 04 May 2024 11:45 Bende kleuters. De game wordt er niet slechter van he... Dan moeten ze maar klachten naar Sony sturen.
Ik denk vooral dat ze dit gaan voelen wanneer je twijfelende kopers hebt of laatkomers die plots zien dat het spel gemixte reviews krijgt waardoor de verkopen gaan stagneren.zenmaster wrote: 04 May 2024 15:12 Ik begrijp zeker hun frustratie, maar nu heeft de game zelf een slechte rating. Denk niet dat Sony daar wél van onder de indruk gaat zijn.