Marty wrote: 17 Jul 2024 13:05
Geen idee over altijd online omdat ik altijd verbonden ben namelijk.
En zover ik weet is dat de enige online trophy.
Hou er wel rekening mee dat je kiest voor de offline gamemode.
Kies je voor online mode en de servers gaan down is dat poppetje ook niet meer speelbaar.
Je kan dus niet met zelfde poppetje switchen tussen de online en offline mode.
Bedankt voor de tips! Ik nog even verder kijken wat ze op forums zeggen over de trophies en online.
Zou het voor jou mogelijk zijn om kort de game wat te testen terwijl je offline bent? (geen kabel erin, geen wifi aan)
NTGSruler wrote:
Wou gisteren wat zaken uit de Store kopen, dus had PSN cards nodig. Bij GM werkten de kaarten niet gisteren.. Jammer want nu heb ik bij een andere site gekocht.
Dat was al stuk vlak na die aankondiging. Ik heb toen nog 1 keer van 75 of 50 ofzo kunnen kopen terwijl ik 100 nodig had maar die was niet meer beschikbaar.
Het was duidelijk dat enkel de codes die ze nog hadden, werden verkocht en dat ze van Sony geen nieuwe krijgen.
Sony is hier mogelijk een van de schuldeisers en die gaan niks extra leveren tot het vorige is betaald.
Laatste keer ben ik maar wat gedoe met bol gehad. Vroeger kon je daar gewoon regio op België zetten en klaar.
Maar nu kijken ze naar je laatst gebruikte afleveradres (dus niet het afleveradres dat ingesteld is als standaard afleveradres) om te bepalen of je het mag kopen, want je kan bij aankoop van een digitaal product geen afleveradres aangeven.
Oplossing was om iets in je winkelwagen te zetten en het aankoopproces te doorlopen tot waar je een ander afleveradres kan selecteren. Na selecteren van ander afleveradres het proces annuleren en dan je PSN kaart te kopen.
Blijkbaar hebben ze dus heel veel last van mensen die een code voor een verkeerde regio kopen.
Het wordt tijd dat ze bij Sony dit gewoon makkelijker maken: account in euro's = eender welke kaart met euro's gekocht en voor euro's op te laden, werkt op dat account.
Het zou ook fijn zijn als bancontact via de PSN Store op PC weer gewoon werkt zoals vroeger met bankkaart nummer ingeven en dan via site van bank betaling verwerken. Het is nu omgeschakeld naar QR code scannen met bancontact app. Wat ik prima begrijp dat het er is als optie en ook veel gevraagd is, maar doe dan zoals elke normale verkoopsite en geef beide opties. Al is het maar met een klein knopje ergens.
Stel je voor dat ze bij bol zeggen: Je kan alleen via bancontact betalen door de QR code te scannen in de app
Lijkt me dat je altijd zoveel mogelijk manieren om te betalen wil als groot bedrijf, zodat er zo weinig mogelijk weerstand is voor de klant om iets te kunnen betalen. Nu al vaak in de sale gezegd 'laat maar want moet eerst PSN tegoed ergens zien te krijgen'.
/end rant