Vervolg op Ghost of Tsuschima is zeker eentje om op te volgen.Mr.Wolf wrote: 25 Sep 2024 12:34 State of play was best oké, vooral door de laatste aankondiging natuurlijk!
Ben wel blij dat ze voor een nieuwe setting en personage zijn gegaan. Zorgt er toch voor dat de game fris blijft aanvoelen denk ik in plaats als dat het als een upgrade voelt van ghost of tsushima.
Verder was ik echt aan het wachten op het grote waarom ik de ps5 pro zou moeten kopen, maar dat gevoel bleef een beetje weg. Enkel laatst genoemde game zou hhier voor mij een reden toe zijn, maar ik ga er toch voor passen.
Horizon: Zero Dawn ben ik blij dat ze enkel maar 10 euro vragen voor de upgrade in plaats van er terug 80 euro op de knallen. Misschien als ik in een goede bui ben, dat ik het wel doe.
2025 lijkt momenteel wel goed gevuld te raken met games! Ghost of Yotei, GTA VI, Death Stranding, Doom, Mafia, Borderlands, die nieuwe Marvel game en nog veel meer.
Ook nog interessant, maar er lijkt wat gerommel te zijn bij de nieuwe Assassin's Creed achter de schermen. Die previews zijn al geschrapt en een bepaald iets zou ook geschrapt zijn op die Tokyo game show van AC...
Ik las inderdaad ook dat Ubisoft wegblijft uit een Japanse beurs vanwege de controverse. De laatste zou zijn over een figurine dat ze uitgebracht hebben waarbij een "torii-gate" gebruikt wordt. Op zich niet zo'n probleem, maar het zou een verwijziging zijn naar de befaamde gate met maar één paal/poot vanwege de atoombom in Nagasaki. Een zeer gevoelig topic...