@kolm --> Je haalt me de woorden uit de mond! Nu pas op... Ik ben blij dat de 3e horizon er nog niet direct aankomt om wat ademruimte te geven tussen de games door, maar ik denk niet dat een mp gefocuste game binnen een single player franchise zo'n goed plan is.
@NTGSRuler --> Wss gaat dit wel iets langer meegaan (tenzij het een nieuwe hero shooter zou zijn, maar dat betwijfel ik haha). Maar zoals ik hierboven ook al zei, weet ik niet of fans van de reeks hier op wachten. Als ik wat reacties lees, dan denken mensen dat het wel eens een monster hunter kloon kan worden. En dat dan in combinatie met monster hunter wilds dat uitkomt? Niet zo'n topplan. Maar dan nog... Ik laat het aan me voorbijgaan die online dingen. Daar haal ik te weinig plezier uit.
Als ze echt zo'n focus willen leggen op live service, waarom beginnen ze dan niet vanuit een single player ervaring? Denk bv. aan een remake/reboot van killzone of resistance of een van hun vroegere shooters. Hang hier een lineaire single player ervaring aan vast + een multiplayer luik dat de focus legt op het live service gedeelte. Ik denk eerlijk gezegd dat Concord wel iets had kunnen worden als je zo'n lineair verhaal had van misschien 10-12 uur en dan daarnaast het hero shooter gedeelte. Oké, zal meer gekost hebben, maar dan had je de game wel kunnen verkopen voor 70-80 euro ipv de 40 euro. Ale, het zijn maar wat hersenspinsels allemaal