Re: Quick News Topic

2896
zenmaster wrote: 08 Feb 2025 17:45 Weer pijnlijk duidelijk dat je in zo´n geval niks kan als je alleen digitaal en online speelt. Blij dat ik singleplayer games speel en zo goed als niet online.
Klopt volledig. Online only zou bij wet verboden moeten worden. GT7 kan ik niet spelen. CoD kan ik zelfs geen campaign doen als ik dat wou.
Natuurlijk werkt de store wel, al zou ik nu niet direct aankopen doen met PSN down.
Image

2897
NTGSruler wrote: 08 Feb 2025 18:59
zenmaster wrote: 08 Feb 2025 17:45 Weer pijnlijk duidelijk dat je in zo´n geval niks kan als je alleen digitaal en online speelt. Blij dat ik singleplayer games speel en zo goed als niet online.
Klopt volledig. Online only zou bij wet verboden moeten worden. GT7 kan ik niet spelen. CoD kan ik zelfs geen campaign doen als ik dat wou.
Natuurlijk werkt de store wel, al zou ik nu niet direct aankopen doen met PSN down.
Van verschillende mensen hoorde ik dat de store ook niet werkte :silly:
Het was erg variable wat op welk moment werkte.

Maar nu lees ik toch op verschillende plekken dat alles weer begint te werken. Op de site van sony zelf staat alles nog wel op rode bollen.

Probleem is dat veel games tegenwoordig ingame iets van online verbinding willen ook al zijn ze singleplayer en dat games van bv psplus extra/premium regelmatig je licentie willen controleren en dat werkte nu ook niet meer...
Yay digtal! :L:
Image

2900
Vind het nu ook niet echt een cadeau. Oké, meer dagen dan dat iedereen niet online kon, maar mensen die online gamen betalen toch elk jaar weer hun abonnement. Als ze er over 30 jaar mee stoppen kunnen ze dan zeggen, "oh nice, nog 5 dagen gratis." :q:
Image

2901
Mr.Wolf wrote: 09 Feb 2025 12:24
NTGSruler wrote: 09 Feb 2025 08:10 We krijgen 5 dagen gratis Plus toegevoegd.

https://www.pushsquare.com/news/2025/02 ... psn-outage
Mooi wel, maar wat ik me direct afvroeg... Wat als je nu het zo elk jaar telkens doet waardoor plus net afloopt met black friday? Dan heb je nu plots de korting niet meer :p
Ik las van iemand dat zijn PS+ abo afliep de dag van de outage... Heeft dus niet kunnen vernieuwen...

Nu een outage of netwerkproblemen kan altijd gebeuren. Wat mij het meest frustreert zijn dan de online only games die ja dan niet kan spelen omdat ze een verbinding vereisen. Zou bij wet verboden moeten worden dat een game online only wordt verkocht.
Image

2903
Image
State of Play is back tomorrow, February 12! Tune in live for news and updates on great games coming to PS5. The show celebrates a creative and unique selection of exciting games from studios around the world.

The 40+ minute show begins February 12 at 2pm PT / 5pm ET | 11pm CET / February 13 at 7am JST on YouTube and Twitch, and will be broadcast in English and Japanese. See you tomorrow!
https://blog.playstation.com/2025/02/11 ... bruary-12/

Geruchten zijn dat er ook een God of War Greek Saga collection zou aangekondigd worden.
Dan denk ik: Alle god of wars van PS2/PS3/PSP maar... we gaan het morgen zien!
Image

2909
Ik denk dat Sony iets teveel geld zou moeten dokken om iets exclusief van GTAVI te laten zien :lol:

Alles van Rockstar rond GTAVI krijgt vanzelf genoeg traction (lees: half internet ontploft) dat het niet ergens in een show van playstation of xbox moet zitten om toch een beetje aandacht te krijgen.

Bloodborne is nog wel een goeie... ;)
Image