Re: Quick News Topic

2911
Ah tof benieuwd naar de levels. Gelukkig staat Astro Bot hier nog geïnstalleerd.

Wat vond iedereen van de State of Play gisteren? Heb het net kunnen bekijken, vond het niet slecht eigenlijk. Wat mij persoonlijk het meest interesseert is de MindsEye game, Hell is Us ziet er werkelijk fantastisch uit, maar ik wil er gameplay van zien, want denk dat de game misschien niet echt voor mij kan zijn. En ik wil absoluut meer zien van Darwin's Paradox. Ziet er leuke game uit!

Grote afwezige was Death Stranding 2. Ik blijf mij afvragen als de eerste game iets is, maar ik wil de game niet aan de volle pot kopen + ik vraag mij af als ik de game dan snel ga opstarten. GTA VI is nog altijd voorzien in 2025, dus dat is de grote game waar ik wel naar uitkijk!
Image

2912
Hier was Astro Bot er alweer af, altijd gebrek aan ruimte :lol:
Maar ik wacht wel tot ze allemaal uit zijn en doe ze dan in 1 keer :)

Ik heb hem al gezien maar ik weet alle titels al niet meer :L:
Veel moois alleszins!

Degene die ik vooral ga proberen te onthouden was voor de PSVR2: The midnight walk.
De stijl hiervan spreekt me erg aan! :)

En iets met een octopus was wel grappig en deel me heeeeeel eventjes aan little big planet denken :D

Ik weet niet goed waarom iedereen de echt grote blockbusters als Death Stranding 2 of GTAIV of weet ik veel... verwachtte. Het was een State of Play, een soort tussentijdse stand van zaken en geen echte showcase waar ze vaak de nieuwe blockbusters aankondigen.
Veel meer dan releasedatums, nieuwe indie games (incl van nieuwe/beginnende studios) of meer beelden van al aangekondigde games zit er doorgaans niet in. Wat niet betekent dat het slecht is! Alleen dat de verwachtingen een beetje getemperd moeten worden :P
Image

2913
The Midnight Walk ziet er inderdaad wel speciaal uit! Niet mijn ding, maar het ziet er wel prachtig gemaakt uit.

Die octopus is dus Darwin's Paradox :lol: Wil daar ook wel wat meer van zien!

En je hebt gelijk hoor. De "grotere" games gingen hier niet aan bod komen. Voor een SoP te zijn, vond ik het wel goed hoor kwa games. Er zitten echt fantastische games tussen.
Image

2914
Ik vond er eerlijk gezegd heel weinig aan :p
Ik had wel verwacht iets meer van Ghost of Yotei te zien.
De grote aankondiging op het einde was voor mij geen hoogvlieger aangezien ik Returnal nooit gespeeld heb wegens weinig interesse in roguelikes
Image