Re: Quick News Topic

2942
paveman wrote: 17 Mar 2025 14:42
Kolm wrote: 14 Mar 2025 18:24 De THPS 3+4 collector's edition is nu ook bij Bol beschikbaar, enkel voor PS5.

Nu hebben we er twee in bestelling :lol:
Maar beter ook. Voor je het weet krijg je de Switch versie toegestuurd... ;)
Naah, niemand wilde een tweede dus toch die van amazon maar geannuleerd want dat was waarschijnlijke Duitse verpakking. Twee is misschien toch wat veel van het goeie :lol:
Image

2945
met0t0 wrote: 22 Mar 2025 18:16
Kolm wrote: 21 Mar 2025 14:25 God of War 20th Anniversary Avatar
Leuk, was al lang geleden dat ik nog eens een nieuwe had gedownload. Ach, ik blijf toch altijd bij mijn vaste Sackboy :happy:
Haha, ik blijf ook nog altijd bij mijn allereerste avatar van die schedel. Op PS4 had ik het per ongeluk een keer veranderd en dan helemaal in paniek want ik kon eerst die originele reeks avatars van op PS3 release niet meer vinden. Maar uiteindelijk wel gevonden! :relief:
Image

2954
Sanity penguin wrote: 29 Apr 2025 19:25 Vervroegd nog wel? Voorbije games gespeeld en altijd wel leuk gevonden zowel qua stijl als gameplay. Komt zeker in huis.
Inderdaad, vervroegd, dat hoor je zelden!

Heb je Borderlands 3 gespeeld? We hebben die game gekregen met PS+ en ik heb daar dan alle DLC van in sale gekocht. Toch lijkt de game mij redelijk speciaal, kan er mijn vinger niet echt op leggen. Maar heb geen idee als het mijn dada zou zijn, al is het een shooter.
Image

2955
Ik vind het heerlijke games. De humor gecombineerd met de vloeiende gameplay en het verslavende effect van steeds betere loot... Geweldig om in coop te spelen ook. Mijn maat en ik zijn al tijden zo nu en dan bezig met de PS5 versie van BL3, blijft leuk om te doen.

BL4 gaat er dus ook zeker komen.
Image