Re: Quick News Topic

2956
NTGSruler wrote: 30 Apr 2025 08:40
Sanity penguin wrote: 29 Apr 2025 19:25 Vervroegd nog wel? Voorbije games gespeeld en altijd wel leuk gevonden zowel qua stijl als gameplay. Komt zeker in huis.
Inderdaad, vervroegd, dat hoor je zelden!

Heb je Borderlands 3 gespeeld? We hebben die game gekregen met PS+ en ik heb daar dan alle DLC van in sale gekocht. Toch lijkt de game mij redelijk speciaal, kan er mijn vinger niet echt op leggen. Maar heb geen idee als het mijn dada zou zijn, al is het een shooter.
Yup, platinum ook maar niet alle DLC. Zoals Paveman al zegt; de stijl vind ik vooral leuk. Heel veel humor erin en de constante zoektocht naar loot die hier - voor mij - echt wel verslavend werkt. Zijn ook gewoon recht-toe-recht-aan games in termen van trophies. Je kan gewoon spelen en dan op het einde nog wat opkuis ofzo.
Image

2959
Mr.Wolf wrote: 30 Apr 2025 19:23 Voor mij was Borderlands 2 zo perfect dat ik precies geen genoegen meer kon scheppen uit de volgende games :p
The Pre/Sequel en 3 waren inderdaad niet zo sterk als deel 2, maar hoe meer ik BL3 gespeeld heb, hoe meer ik er toch waardering voor heb gekregen...
Image

2960
GTAVI heeft een release date van 26 mei 2026 gekregen
Grand Theft Auto VI is Now Coming May 26, 2026
May 2, 2025
Hi everyone,

Grand Theft Auto VI is now set to release on May 26, 2026.

We are very sorry that this is later than you expected. The interest and excitement surrounding a new Grand Theft Auto has been truly humbling for our entire team. We want to thank you for your support and your patience as we work to finish the game.

With every game we have released, the goal has always been to try and exceed your expectations, and Grand Theft Auto VI is no exception. We hope you understand that we need this extra time to deliver at the level of quality you expect and deserve.

We look forward to sharing more information with you soon.

Sincerely,
Rockstar Games
https://www.rockstargames.com/newswire/ ... ay-26-2026
Image

2962
Ah, back to reality. Een klassieke achteruitschuif van de release.
Prijs ben ik ook benieuwd naar eigenlijk. Als iemand een nieuwe prijssetting naar voren zou kunnen lanceren, dan is het wel rockstar met deze game.

Moet ik wrs een heel nieuwe aparte SSD gaan halen op het überhaupt te kunnen draaien ook :lol:
Image

2963
Ik denk dat ze er wel op gaan letten dat het nog op de interne SSD van de PS5 standard past.
Kan alleen zijn dat je helemaal niks anders meer mag installeren als je ook nog de updates wil installeren :q:

Wat de delay betreft: Liever dat dan Cyberpunk debacle...

En nu kunnen alle andere games ook eindelijk beslissen wanneer ze gaan releasen. Ik denk dat er heel veel gaan proberen om voor April te releasen en dat het anders ten vroegste eind 2026 zal zijn :silly:
Image

2965
NTGSruler wrote: 02 May 2025 15:57
zenmaster wrote: 02 May 2025 13:54 :lol:

Oké. We zullen het gaan zien... Waarschijnlijk €200 voor de base game tegen dan.
+ Minimum nog eens 20 euro in 2028 voor de PS6 versie. :lol:
Neenee... PS3 naar PS4 was ook gewoon full price voor GTAV. Dus PS6 full price en PS7 dan 20 euro wat tegen dan waarschijnlijk ook gewoon 80 is ofzo... :lol:
Image

2970
Ik denk dat het ook al wel duidelijk was dat deze game eind dit jaar niet ging halen. Was ook al aan het afvragen wanneer we het nieuws gingen krijgen dat die uitgesteld ging worden.
Misschien dan toch een split tussen single player en multiplayer om grootte in te krimpen?
Image