Na er nog is over geslapen te hebben:
-The Last Of Us had schitterende gameplay. Het was wel heel scripted en zo zal je het niet snel tegenkomen in het spel zelf vrees ik. Toch lijkt de setting mij aan te spreken met Ellie die al wat ouder is... Veel mensen klaagden dat ze geen zombies hadden gezien, maar dat vond ik eigenlijk niet zo erg. Denk dat ze dat gaan houden voor het einde van het jaar.
-Leuk nieuws dat we Black Ops 3 gratis krijgen
-Control had precies wel goede gameplay als ik het zo zag. Hier wil ik nog wel wat meer van zien!
-Ghost Of Tsushima was gewoon wow voor mij. Het zag er prachtig uit. De gameplay lijkt mij zeer smooth te worden. De manier waarop die kerel door iedereen heen sneed met zijn katana was wel epic
Hier had ik het minste van verwacht en heeft mij toch het meeste verrast!
-Dieje Trover Saves The Universe vond ik wel redelijk grappig
Wil ik toch wel even in het oog houden aangezien dit ook VR support krijgt.
-Death Stranding was zeer bizar. Ik weet nog steeds niet goed wat te verwachten hiervan. Ik vraag me ook af of dit een openworld game gaat worden...
-Nioh interesseerde me eerlijk gezegd niet zo heel veel
- Resident Evil 2 zag er best nog wel chill uit. Weet wel niet of ik het ooit zal kopen.
- Spiderman was weer zalig om te bekijken =D Dit ga ik direct op release halen! Ik was ook verrast door de hoeveelheid slechteriken we te zien kregen. Ik kan niet wachten tot september!
Over het algemeen ben ik wel tevreden over Sony. Ze hadden toch de meest speciale persconferentie. Ik had misschien wel gehoopt op iets meer nieuwe aankondigingen van games. Toch hebben ze zich aan de afspraak gehouden van wat ze in het verleden hebben gezegd: we gaan de focus leggen op de 4 grote games van onze studio's.