Re: Quick News Topic

392
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:nieuwe update Evil Within, het haalt de zwarte balken weg :idea:

http://www.psx-sense.nl/195972/zwarte-b ... we-update/
Eindelijk een echte cinematische ervaring; volledig beeld! Ik ga er wel vanuit dat de resolutie niet is toegenomen, dus ik vraag me of de verandering van de schermverhouding verder nog van invloed is op de game.
mij stoorde die zwarte balken alvast niet veel Gozerrrr, sommige vervelende schepsels in de game daarintegen :q:

403
met0t0 wrote:De laatste was inderdaad echt slecht, maar de games daarvoor bleven altijd heel vermakelijk :)
Maar die werden gemaakt door Bugbear. En ik vermoed dat de nieuwe game van Bugbear stukken beter zal zijn als een nieuwe Flatout van de ontwikkelaar van enkele van de allerslechtste racing games als Motorcycle Club en Truck Racer. Ze maken ook tegelijk WRC 5, dus veel moeite zullen ze er wel niet in steken. Vooral links laten liggen en gewoon wachten op de nieuwe game van Bugbear.

404
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:De laatste was inderdaad echt slecht, maar de games daarvoor bleven altijd heel vermakelijk :)
Maar die werden gemaakt door Bugbear. En ik vermoed dat de nieuwe game van Bugbear stukken beter zal zijn als een nieuwe Flatout van de ontwikkelaar van enkele van de allerslechtste racing games als Motorcycle Club en Truck Racer. Ze maken ook tegelijk WRC 5, dus veel moeite zullen ze er wel niet in steken. Vooral links laten liggen en gewoon wachten op de nieuwe game van Bugbear.
Ah, ik kende nog niks van de huidige ontwikkelaar. Zou wel jammer zijn als de reeks nog eens zo'n slechte game krijgt :(