Toon8 wrote:Jammer dat ze hun werk en geld hier insteken ipv een volledige nieuwe game. Zal wel weer zijn om goedkoop wat meer geld te verdienen. Games op consoles worden duurder en duurder en dan komen ze nog eens af met oude games in een 'nieuw' jasje.
Ik heb deze week (voor de eerste keer ps4 spel pre ordert) 70€ betaald voor BF op release, en als ik hier achteraf over nadenk is dit toch onwaarschijnlijk duur. Koop 6 zulke spellen en met dat geld kan je al een tweede ps4 kopen. Ik had al gemerkt dat ik meer en meer spellen aan me laat voorbij gaan (wegens gebrek aan tijd om ze te spelen) en deze later koop voor een meer eerlijkere prijs en hierdoor niet vaak bij stil gestaan hoeveel die spellen wel niet kosten op release. Ik weet dat ik nu amper nog spellen op release zal kopen en ook dat ik meer spellen ga kopen voor pc via steam, waar ik voor topgames (van een paar jaartjes ouder) maar gemiddeld 5€ voor betaal tijdens de sales.
Console gaming is meer en meer een hobby aan het worden voor de rijkere maar het zal zo niet kunnen blijven duren.
De regel bij mij is dat ik geen 1 game koop op release, tenzij het een CE is. Tegenwoordig komen er veel CEs...
Maar ik ga wel geen game niet kopen omdat ik geen tijd ervoor heb, zeker als er een CE van is...
En dan even over GoW...ik vind Remasters niet zo erg, mits ze wat toevoegen. Neem nu de 2 DMC games. Daar voegen ze heel wat content toe. Dit is gewoon wat graphics aanpassen...Goed voor mensen die nieuw zijn, maar voor iemand die de games al heeft een pak minder interessant...denk ik toch.
Er zou artwork zijn van de volgende Type-0:
https://www.4gamers.be/screenshots/4397 ... xt-getoond