Ik denk eerder dat er meerdere personages zullen zijn, net zoals in Heavy Rain. Waarschijnlijk kan je zoals in die game 1 personage superlang levend houden en een ander personage na een halfuur al laten sterven, afhankelijk van je acties en beslissingen.minermb wrote:Het was toch in die trailer van vorig jaar dat het hoofdpersoon een meisje was?Ligeiro wrote:1 personage, maar elke keuze heeft een invloed op het verhaalminermb wrote:Nu ik zo even ben gaan kijken wat er allemaal op E3 is aangekondigd, is er toch veel dat ik gemist heb en dat me interessant lijkt.
Wat ik nou nog niet helemaal snap van Detroit: Become Human, speel je met meerdere personages of is het gewoon 1 personage?
Ook wel leuk dat de meeste Xbox one spellen ook voor op de pc komen. Dan hoef ik tenminste geen Xbox te kopen als ik echt een leuk spel zie
Ik bedoel deze:
Re: E3 2016
77ik persoonlijk was van de hele mikmak het meeste blij met God of War en het nieuws rond Crash.... maar zijn het nu remakes of remasters ? ik kan er niet aan uit.....
Re: E3 2016
78Ik heb het nog niet echt kunnen volgen, zal pas voor maandag na de examens en Graspop zijn, maar heb toch al goede dingen gezien
Vooral God of War en Horizon: Zero Dawn natuurlijk
Bijna jammer dat er nu een releasedatum voor The Last Guardian is, zo'n breuk met de aloude traditie
Vooral God of War en Horizon: Zero Dawn natuurlijk
Bijna jammer dat er nu een releasedatum voor The Last Guardian is, zo'n breuk met de aloude traditie
Re: E3 2016
79Hier wordt het gezegd wat ze gaan doenGamefreak wrote:ik persoonlijk was van de hele mikmak het meeste blij met God of War en het nieuws rond Crash.... maar zijn het nu remakes of remasters ? ik kan er niet aan uit.....
Re: E3 2016
80pffrt
hopelijk trekken ze op iets
de remaster is door een bedrijf dat handheld games en wii games hoofdzakelijk maakt
https://en.wikipedia.org/wiki/Vicarious_Visions
hopelijk trekken ze op iets
de remaster is door een bedrijf dat handheld games en wii games hoofdzakelijk maakt
https://en.wikipedia.org/wiki/Vicarious_Visions
Re: E3 2016
81over crash, remaster dus....
@scampi, een beetje vertrouwen
@scampi, een beetje vertrouwen
Last edited by Gamefreak on 16 Jun 2016 23:07, edited 1 time in total.
Re: E3 2016
83Heb een beetje vertrouwen,
Ik wil graag wel dezelfde liedjes en geluidjes horen anders is het ook niet hetzelfde
Ik wil graag wel dezelfde liedjes en geluidjes horen anders is het ook niet hetzelfde
Re: E3 2016
84Zolang ze de *oogabooga* erin houden bij het krijgen van dat tikitiki masker ben ik blijColossus wrote:Heb een beetje vertrouwen,
Ik wil graag wel dezelfde liedjes en geluidjes horen anders is het ook niet hetzelfde
Ik vraag me alleen af of zo'n game nog past binnen de hedendaagse setting. Al moet ik wel zeggen dat het spelen van dat ene level in U4 best vermakelijk was
Re: E3 2016
85Overzetten/oppoetsen is natuurlijk iets compleet anders dan zelf een game maken incl. creatief proces. Oftewel (wat ieder zegt): have a little faith in me.. eh... them!ShAmPi wrote:pffrt
hopelijk trekken ze op iets
de remaster is door een bedrijf dat handheld games en wii games hoofdzakelijk maakt
https://en.wikipedia.org/wiki/Vicarious_Visions
Wat heeft bijv. Bluepoint gepresteerd behalve erg goed oppoetsen van bepaalde games?
Re: E3 2016
86Ik denk niet dat het gewoon oppoetsen word maar een dat hij volledig vanaf scratch opnieuw wordt gemaakt...paveman wrote:Overzetten/oppoetsen is natuurlijk iets compleet anders dan zelf een game maken incl. creatief proces. Oftewel (wat ieder zegt): have a little faith in me.. eh... them!ShAmPi wrote:pffrt
hopelijk trekken ze op iets
de remaster is door een bedrijf dat handheld games en wii games hoofdzakelijk maakt
https://en.wikipedia.org/wiki/Vicarious_Visions
Wat heeft bijv. Bluepoint gepresteerd behalve erg goed oppoetsen van bepaalde games?
Re: E3 2016
87Dan nog
Een psx game gewoon oppoetsen is het niet
De textures wel inderdaad
Maar de code voor ps4 zal niet overeenkomen met de code van psx denk ik dan
Een psx game gewoon oppoetsen is het niet
De textures wel inderdaad
Maar de code voor ps4 zal niet overeenkomen met de code van psx denk ik dan