![lol :lol:](./images/smilies/t4a_laughing.png)
![cool :cool:](./images/smilies/t4a_cool.png)
Ik vraag me alleen wel af hoeveel mensen er letterlijk op die tekst zullen zoeken.......
paveman wrote:![]()
Nice!
Ik vraag me alleen wel af hoeveel mensen er letterlijk op die tekst zullen zoeken.......
hoe kom je daar bij...Sora_Lizard wrote:Onze kleine community doet er helemaal niet toe . . . zie maar op pagina 1 van Google:
Zie hier!
Ziet er inderdaad fantastisch uit, maar hopelijk hebben de makers genoeg hun tijd genomen om een spel van deze grootte te maken. Las ergens dat er 6 gebieden gingen zijn ongeveer even groot als de gebieden van de 1e game, waarin dan elk gebied zo'n fort heeft om over te nemen.Maxidomino wrote:Eerste gameplay van Middle-earth: Shadow of War. Ziet er super uit!
https://www.pressxtorevive.com/eerste-g ... ow-of-war/
Fantastisch nieuws, zeker aangezien veel tweedehandsgames die ik wil ergens in een winkel aan de andere kant van het land liggen.coolgamer wrote:Game Mania gaat nu ook bij klanten thuis producten bezorgen. De gamewinkel maakt het vanaf vandaag mogelijk om bij het bestellen van sommige producten ook te kiezen voor bezorging aan huis.
Deze service geldt voor zowel preorders als (tweedehands) games en consoles die in de winkel ook beschikbaar zijn. Dit is wel afhankelijk van de beschikbare voorraad. Digitale producten als tegoedkaarten gamecodes kunnen ook via de mail gestuurd worden. Verzendkosten zijn standaard 1,98 euro.
Game Mania is een van de grootste gamewinkels van België en verplichtte bezoekers altijd naar de winkel te komen. Klanten kunnen ook punten verdienen met aankopen die ze via de website doen.
Het wordt tijd dat ze dit aanbieden. In 2017 heeft zelfs een kleine zelfstandige soms al een webshop.coolgamer wrote:Game Mania gaat nu ook bij klanten thuis producten bezorgen. De gamewinkel maakt het vanaf vandaag mogelijk om bij het bestellen van sommige producten ook te kiezen voor bezorging aan huis.
Deze service geldt voor zowel preorders als (tweedehands) games en consoles die in de winkel ook beschikbaar zijn. Dit is wel afhankelijk van de beschikbare voorraad. Digitale producten als tegoedkaarten gamecodes kunnen ook via de mail gestuurd worden. Verzendkosten zijn standaard 1,98 euro.
Game Mania is een van de grootste gamewinkels van België en verplichtte bezoekers altijd naar de winkel te komen. Klanten kunnen ook punten verdienen met aankopen die ze via de website doen.