Het is weer that time of the month: de maandelijkse PlayStation Plus Games van de maand mei staan wederom voor de deur! Deze keer laat jullie monthly fix niet al te lang op zich wachten. Zijn de games deze maand te pruimen?
Wat vond jij van de games deze maand? Brand los in de comments!
Re: PS Plus Games Mei 2016 | Welke games zijn je tijd waard?
2Tot nu toe heb ik alleen table top racing tour gespeeld en dat vond ik een erg leuk spel
Erg leuk filmpje weer
Erg leuk filmpje weer
3AHA!
Een nieuwe Sjazie
Direct eens bekijken ze
Een nieuwe Sjazie
Direct eens bekijken ze
4Zo.
Ik ga zo goed als volledig akkoord met je
Buiten die switch lanes ding.
Dat zegt me geen zak
Tropico is ook niet aan mij besteed...
Dat zegt me geen zak
5Weer een leuke video. Ik denk ook niet dat tropico iets voor mij is. Maar ik ga het wel een kans geven.
6xD Mij ook niet hoor, maar vooral de diepte van de lore had me verrast!ShAmPi wrote:Zo.
Dat zegt me geen zak
Tropicooo, daar hebben wij 't maar niet over
7Hahaha, ik ook! Dankjewel!minermb wrote:Tot nu toe heb ik alleen table top racing tour gespeeld en dat vond ik een erg leuk spel
Erg leuk filmpje weer
8Er zijn ook genoeg mensen die het wel leuk vinden idd, misschien is de game wel wat voor jegamerke1992 wrote:Weer een leuke video. Ik denk ook niet dat tropico iets voor mij is. Maar ik ga het wel een kans geven.
9Ik vond tycoon games altijd heel leuk vroeger en natuurlijk age of empires. Maar dat was op de pc Op een console lijkt mij dat niet echt goed passen. Xcom op ps3 heb ik ook snel opgegeven, al is dat misschien niet direct een goede vergelijking.Sjazie wrote:Er zijn ook genoeg mensen die het wel leuk vinden idd, misschien is de game wel wat voor jegamerke1992 wrote:Weer een leuke video. Ik denk ook niet dat tropico iets voor mij is. Maar ik ga het wel een kans geven.
10Ahaa, dat zou kunnen idd XCOM heb ik nooit gespeeld, al leek het me best tof. Evenals die nieuwste hahahagamerke1992 wrote:Ik vond tycoon games altijd heel leuk vroeger en natuurlijk age of empires. Maar dat was op de pc Op een console lijkt mij dat niet echt goed passen. Xcom op ps3 heb ik ook snel opgegeven, al is dat misschien niet direct een goede vergelijking.Sjazie wrote:Er zijn ook genoeg mensen die het wel leuk vinden idd, misschien is de game wel wat voor jegamerke1992 wrote:Weer een leuke video. Ik denk ook niet dat tropico iets voor mij is. Maar ik ga het wel een kans geven.
11Leuk filmpje
LocoRoco is toch best leuk hoor. W.O.L.F. was die games eens aan het spelen op PSP en ik heb het dan ook geprobeerd en ik ben er ook lang mee bezig geweest om het telkens zo goed mogelijk te doen
En wat God of War: Ghost of Sparta betreft: jammer dat het gewoon een PSP-game is, maar helemaal akkoord dat hij heel erg de moeite is
LocoRoco is toch best leuk hoor. W.O.L.F. was die games eens aan het spelen op PSP en ik heb het dan ook geprobeerd en ik ben er ook lang mee bezig geweest om het telkens zo goed mogelijk te doen
En wat God of War: Ghost of Sparta betreft: jammer dat het gewoon een PSP-game is, maar helemaal akkoord dat hij heel erg de moeite is
12Je hebt weer een prima staaltje werk afgeleverd! TTR heb ik meteen toegevoegd en Tropico 5 ook. De laatste heeft wel wat weg van Simcity of Rollercoaster tycoon en Railroad tycoon. Deze heb ik ooit in een grijs verleden gespeeld en vond ze wel aardig, hoewel telkens snel de verveling toesloeg. xD
13Haha, cool! Ben het met je eens ook wat betreft Ghost of Spartamet0t0 wrote:Leuk filmpje
14Dank je!Sora_Lizard wrote:Je hebt weer een prima staaltje werk afgeleverd! TTR heb ik meteen toegevoegd en Tropico 5 ook. De laatste heeft wel wat weg van Simcity of Rollercoaster tycoon en Railroad tycoon. Deze heb ik ooit in een grijs verleden gespeeld en vond ze wel aardig, hoewel telkens snel de verveling toesloeg. xD
Ik heb games als Rollercoaster Tycoon en Railroad tycoon nooit gespeeld, misschien dat ik daarom Tropico 5 ook niet zo kan waarderen xD