Ahja, racing games. Dat kan wel een ding zijn dan inderdaad. Ik ga er simpelweg maar van uit dat die bug niet op de LG tv speelt.Kolm wrote:De PS5 kan 4K 120fps in HDR aan wat output betreft.FGras wrote: De tijd en de technologie gaan inderdaad erg snel. Ik vraag mij nu dus ook wel af wat de standaard gaat worden. Deze LG tv kan 120fps, en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren op een PS5. Zolang het 4K en 60FPS aan kan zit je denk ik wel goed.
En qua soort beeld gaat mijn persoonlijke voorkeur naar OLED omdat ik de beeld techniek vrij simpel aan mijn eigen hersenen kan uitleggen. De techniek achter LCD en Amoled en Miniled klinkt allemaal wat omslachtig en raar. Maar dat kan aan mij liggen.
De nieuwe Call of Duty Black Ops Cold War zou dit ook al kunnen indien kabel en tv/scherm het ondersteunen.
In hoeverre veel games dit gaan volgen is nog even afwachten, maar shooters en racers zie ik dat wel vaker gaan doen.
Voor een Bugsnax is het dan weer niet echt nodig
Zie ook nog even het PS5 topic, op bepaalde Samsung tv's is er een bug waardoor het ofwel 4K HDR 60fps is ofwel 4K 120fps zonder HDR terwijl deze tv's wel 4K 120fps HDR ondersteunen. Sony werkt aan een oplossing, de oorzaak zou te maken hebben met de manier waarop de PS5 het HDR signaal naar de tv stuurt.
Het was mij al wel bekend dat als ik de LG koop, dat ik daarvan de lagere grijswaarden moet checken op vertical banding. Een soort van flikkerend beeld op specifieke helderheden wat irritant kan zijn in sommige games. Maar dat schijnt enkel bij bepaalde (early?) batches te spelen.