Re: Het vragentopic: technisch

121
Ligeiro wrote:
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:Heb je recent een nieuw covertje over je gsm gezet?
De mijne verloor ook gedurig connectie met opladen door cover.
Heb me dan dunner en beter covertje gekocht en was opgelost.
Blijkbaar is de oplader defect, want ik heb het gisteren met nog 2 andere QI enabled smartphones getest en het werkte niet. Terug sturen dus, pf :)
ge krijgt dan is iets van uw lief
Image
Tof hé
Image
Image

123
bawzmayne wrote:Wist ni direct waar dit vragen:

De PS3 ultra slim, laatste nieuwe dus, zijn dat goede consoles? Problemen van gekend?
Hmm, wij hebben al een paar jaar twee stuks in gebruik en tot dusverre geen problemen mee gehad. Het schuifklepje is soms ook wel handig als ik weer eens vergeten ben de game uit de console te halen. :silly:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

125
bawzmayne wrote:Dat dacht ik ook. Soms handig zo'n klepje ;) Ik lees voorlopig alleen dat ze meer lawaai maken.
Tja, wat is lawaai? Ik vind hem stiller dan de PS4, hoewel het ook afhankelijk is welke game je er op dat moment in hebt. Wel hoor je de disk duidelijker draaien, maar de fan is weer rustiger. Maar beide zijn ze aanmerkelijk stiller dan een stofzuiger. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

127
De disc van de PS4 is vooral bij opstarten van een game een tijdje luidruchtig maar dat stopt eens alles geladen is. De fan is sterk afhankelijk van de game en hoelang je speelt. Zo was er bv in Unity een probleem dat als je hem op pauze of main menu zette, hij na een tijdje echt superhard stond de blazen.

Ultra slim PS3 is het vooral de disc die je hoort draaien tijdens het spelen van een game. Door dat dunne klepje komt er veel meer geluid door dan bij de opzuigers. Speel je een download-game of staat hij te niksen dan hoor je hem amper. Ik heb wel altijd schrik dat het klepje eraf gaat schieten als ik hem open :dizzy: Dus ik hou het zelf altijd wat tegen. :saint:

Van de slim ps3 is geweten dat die heel vaak oververhittingsproblemen krijgt. Al vraag ik me soms ook af of dat niet afhankelijk is van hoe je hem plaatst (vrije ruimte eromheen) en hoeveel stof je hem laat opzuigen. :P
Image

128
Sora_Lizard wrote:
bawzmayne wrote:Dat dacht ik ook. Soms handig zo'n klepje ;) Ik lees voorlopig alleen dat ze meer lawaai maken.
Tja, wat is lawaai? Ik vind hem stiller dan de PS4, hoewel het ook afhankelijk is welke game je er op dat moment in hebt. Wel hoor je de disk duidelijker draaien, maar de fan is weer rustiger. Maar beide zijn ze aanmerkelijk stiller dan een stofzuiger. :lol:
Dan heb je de dreamcast nog niet horen draaien.
Eerste keer dacht ik dat mijn disc vol krassen ging staan.
Zo een schurend geluid zeg ^^
Image

130
ShAmPi wrote:
Sora_Lizard wrote:
Dan heb je de dreamcast nog niet horen draaien.
Eerste keer dacht ik dat mijn disc vol krassen ging staan.
Zo een schurend geluid zeg ^^
ivm dreamcast, idd klopt, precies of ze je huis aan het slopen zijn met een drilboor....

131
Onlangs heeft er ne maat van mij zijn laptop binnen gestoken want en ik quote "ik kan niet opstarten"

Conclusie laptop starte perfect op maar hij kon niet inloggen aangezien hij zijn paswoord vergeten was.
Allemaal goed en wel maar het built-in Administrator account was ook disabled.

Nu dat was allemaal geen probleem aangezien ik de nodige tools heb om dat allemaal te bypassen.
Seriously :) Ik heb tooltje van 14kb groot waarmee je login screens easy peasy bypassed :)
Al regelmatig nodig gehad voor op oudere servers hier op het werk te raken waarvan ze de local admin niet meer weten.
En als die server niet op de aanmeldservers geraken is het lastig om via het domein te gaan ook he :)

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaanyway
Da was dus tussen pot en pint opgelost.
Maar nu zou hij graag af zijn van de shutdown, reboot, hybernate, etc... in de context menu (context menu is als je rechts klikt op bureaublad)

Ik vin de juiste shell ook niet terug in regedit :(

Iemand die een andere mannier weet om die power options te verwijderen uit context menu?
Image

134
Neenee
Context menu is gewoon het menu dat je krijgt als je rechts klikt op bureaublad (zoals voor nieuwe map aan te maken etc...)

Je kan daar alles inzetten wat je maar wil via regedit (shells)
En je kan ze dan ook verwijderen natuurlijk :)

Maar ik vind in regedit niet terug waar de zaken staan die weg moeten oO
Image