gamerke1992 wrote:Mijn LG G3 heeft sinds vorige week wifi problemen en sinds gisteren werkt de luidspreker 'meestal' niet. Ik ga het terugsturen voor garantie, maar ik kan echt niet heel die tijd zonder smartphone. Ik ben dus vanplan een nieuwe te kopen en later als ik mijn smartphone terug heb de oude te verkopen.
Mijn oog valt op de samsung galaxy s7 edge. Maar aangezien ik net een macbook pro en een nieuwe auto heb gekocht, is dat natuurlijk wat veel geld op korte tijd. Hebben jullie nog andere voorstellen? Ik zou liefst opnieuw een groot en krachtig scherm hebben zoals bij de LG G3. Voor minder zou ik dat echt niet leuk vinden. Dus dat is 5,5 inch en quatroHD scherm. Daarnaast wil ik ook de mogelijkheid tot draadloos opladen, aangezien ik daarvoor al de hardware heb aangeschaft voor in huis.
Ik heb nu een Sony Xperia Z3 en hiervoor een Xperia Z. Na een ongelukje met laatstgenoemde, reserve telefoons had ik niet meer na een inbraak in huis, heb ik als overbrugging voor een paar weken snel een goedkope nieuwe Samsung SM-G130 aangeschaft voor ik meen 60 euro. En nee, die heeft niets van alles wat je hierboven noemt, maar je bent wel bereikbaar en je kunt zelf ook bellen, sms'en en noem maar op. En dat voor een bedrag dat je minimaal gaat afschrijven zodra je een andere telefoon gaat verkopen.
Dit speelde zich ca. 18 maanden geleden af en een vriendin gebruikt die kleine Samsung nu nog!
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu