Amazon heeft naar mijn ervaring de beste klantenservice die ik mij kan bedenken, zolang je het niet bij externe verkopers koopt.FGras wrote: 09 Sep 2022 12:22 Ik ben het wachten wel een beetje zat. Ik hoopte dat het meteen na de aankondiging zou gebeuren.
Op Amazon staat de 256GB versie nu wel met 12% korting voor 860 euro. Dat is tenminste iets? Het zit nog wel boven mijn mentale grens van 760 euro. Met BTW aftrek zou dit uitkomen op 600 euro. Ik ben alleen een beetje huiverig voor Amazon omdat de klantenservice echt ruk schijnt te zijn.
En 600 euro is dan alsnog het dubbele van wat ik voorheen voor telefoons heb betaald. Maar ik moet wel zeggen dat ik met de iPhone 7 langer heb gedaan als met mijn vorige Android toestellen. 5 jaar met de iPhone 7 tegenover 3 jaar met de One Plus en 3 jaar met een Sony.
1500 euro zou ik in mijn hoofd in ieder geval niet goed kunnen praten. Dan mag ik eerst wel flink meer betaald gaan worden voor mijn werk!
Ze zijn altijd meteen bereikbaar, ze komen bijna onmiddellijk met zeer goede voorstellen en ze doen een fantastische follow up.
Ik heb hier wel 10 voorbeelden van. Eentje is onze nespresso toestel dat na 1,5 jaar stuk ging. Ze hadden datzelfde model niet in stock, dus hebben ze mij het toestel gratis laten terugsturen en kreeg ik het AANKOOPBEDRAG terug gestort. Met de geld heb ik dan het nieuwere model gekocht.
Een ander voorbeeld is led lampen die ik besteld had, maar niet bleken te passen. Ik mocht ze gewoon houden en kreeg mijn geld terug.