Is die eigenlijk wel gratis voor particulieren?ShAmPi wrote:PS: DiskGetor Data Recovery is een tool die veel data recovery bedrijven gebruiken
Re: Virussen en andere ongein
32Geen idBozeGozerXrd wrote:Is die eigenlijk wel gratis voor particulieren?ShAmPi wrote:PS: DiskGetor Data Recovery is een tool die veel data recovery bedrijven gebruiken
Ik heb de betaalde versie.
Ik weet dus ook niet wat de beperkingen van free versie zijn.
35Ahnzo jah, dan moet dat natuurlijk welShAmPi wrote:Eigenlijk wel ja.
van en voor mijn werk
36ze gingen me op voorhand bellen als ze de bestanden NIET meer konden redden. Vandaag nog niets gehoord dus voorlopig zit het snor
37- Hallo, u spreekt hier met *een of andere PC herstel dienst dinges*, u HD is zojuist ontploft, we kunnen niets meer doen. De schadekosten zijn voor u.Gamefreak wrote:ze gingen me op voorhand bellen als ze de bestanden NIET meer konden redden. Vandaag nog niets gehoord dus voorlopig zit het snor
38Onlangs ook gehad, met onze tweede laptop. Harde schijf was totaal kapot. Mijn maat heeft alles hersteld, enkel nieuwe harde schijf moeten betalen. Goede vrienden hebben werkt ook
Back ups maken is inderdaad nodig. Probleem bij mij is dat ik dat niet meer mag doen want dan vul ik de schijven (volgens mijn pa toch).
Back ups maken is inderdaad nodig. Probleem bij mij is dat ik dat niet meer mag doen want dan vul ik de schijven (volgens mijn pa toch).
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
39Maak dan cloud backups...
Zo zijn toch je documenten en foto's veilig
40Van wat spreek je dan?ShAmPi wrote:Maak dan cloud backups...
Want ik ben niet vertrouwd met zulke dingen.
Kweet wel wat een cloud is etc, maar tis niet dat ik een site ken bijvoorbeeld die dat aanbiedt, behalve miscrosoft outlook (het vroegere hotmail) met skydrive.
42dropbox, das toch maar vree beperkt?ShAmPi wrote:dropbox
google drive
er zijn er zovele
43Een paar GB, en ge hebt de mogelijkheid om meer te unlocken.Captain Witwicky wrote:dropbox, das toch maar vree beperkt?ShAmPi wrote:dropbox
google drive
er zijn er zovele
Als ge echt een backup wlt van honderden GBs aan data kunt ge nog altijd een NAS kopen (of bouwen).
44Je moet wel opletten bij die clouds. Sommige zoals Google willen maar al te graag ook je cloudbestanden doorlezen en willen je bezit overnemen.ShAmPi wrote:dropbox
google drive
er zijn er zovele
Als je je eigen externe HDD voor backups gebruikt zou de rest van de familie daar toch geen probleem mee kunnen hebben.
45Inderdaad, Google kniws everything. Bij dropbox heb ik ook maar 5GB ofzo