Re: Windows 10

76
Het lijkt dus toch nog niet helemaal optimaal te draaien met die automatische updates :?

Er is een trucje om die automatische updates niet te laten gebeuren. Als uw computer via WiFi met het internet verbonden is, dan kunt ge een optie aanvinken dat ge internetvebruik wilt sparen door de updates niet uit te voeren. Op die manier worden de updates tegengehouden en kunt ge ze eigenlijk min of meer 'manueel' uitvoeren. Misschien zo eens één voor één proberen?

77
met0t0 wrote:Het lijkt dus toch nog niet helemaal optimaal te draaien met die automatische updates :?

Er is een trucje om die automatische updates niet te laten gebeuren. Als uw computer via WiFi met het internet verbonden is, dan kunt ge een optie aanvinken dat ge internetvebruik wilt sparen door de updates niet uit te voeren. Op die manier worden de updates tegengehouden en kunt ge ze eigenlijk min of meer 'manueel' uitvoeren. Misschien zo eens één voor één proberen?
Heb je ook een idee waar ik die instelling ergens kan vinden? Ik heb al wat rondgekeken, maar vind het niet direct. Misschien dat ik de andere 20 updates wel manueel kan installeren, want nu zit de laptop vast bij 1 update. Er blijft gewoon altijd staan 'installatie voorbereiden 0%'.

Edit; ik ben er in geslaagd om de service die instaat voor de updates via administrator command volledig te stoppen en dus te resetten. Nu lijken de updates wel te installeren.
Image

81
Ligeiro wrote:edge vreet alle RAM op die ni gebruikt wordt. superslechte browser
Goed om te weten voordat ik upgrade. Ik ga hem dan wel eventjes testen, maar voor de rest bij Firefox blijven.

82
met0t0 wrote:
Ligeiro wrote:edge vreet alle RAM op die ni gebruikt wordt. superslechte browser
Goed om te weten voordat ik upgrade. Ik ga hem dan wel eventjes testen, maar voor de rest bij Firefox blijven.
firefox ? ik zou chrome opteren Meuteuteu :P

83
Ik gebruik ook nog steeds firefox.
Ookal is chrome een hele goede browser.

Hangt allemaal van smaak af.

Wil je echt nog beter dan chrome gebruik dan maxthon :D

Er zijn echt zoveel browsers dat iedereen zijn eigen goesting er wel kan uithalen.

Ik gebruik vooral firefox puur uit gewoonte.
Chrome gebruik ik op tablet en gsm
Image

85
ShAmPi wrote:Ik gebruik ook nog steeds firefox.
Ookal is chrome een hele goede browser.

Hangt allemaal van smaak af.

Wil je echt nog beter dan chrome gebruik dan maxthon :D

Er zijn echt zoveel browsers dat iedereen zijn eigen goesting er wel kan uithalen.

Ik gebruik vooral firefox puur uit gewoonte.
Chrome gebruik ik op tablet en gsm
zolang het maar niet safari is, want die is bij mijn weten echt tegenvallend :bomb:

86
Heb eigenlijk altijd IE gebruikt, nooit problemen gehad en de laatste versie is gewoonweg erg goed en snel. Ik heb altijd het idee gehad dat de "haat" tegen IE meer elkaar napraten was dan daadwerkelijk echt ondervonden. Zelf vond ik Chrome en Firefox prima, maar ben bij IE gebleven vanwege het gemak. Edge vind ik tot nu toe prima en heb daar ook geen problemen mee gehad. Edge is echter nog niet door iedereen ondersteunt en dat maakt het dat het af en toe dat ik overschakel naar IE, maar voor de rest prima.
Image

88
Oh ik heb ook niets tegen IE hoor.
Ik gebruik gewoon FF uit gewoonte
En heb die gewoonte genomen indertijd in combinatie met Thunderbird.

Alsook al de addons die je kon installeren op FF heeft voor mij de overstap beslist ;)
Image

89
Ik zal ook niet beweren dat jij iets tegen IE hebt, hoor Shampi! ;)

Over het algemeen (en wellicht is dit wel voornamelijk de media) heb ik echter wel het idee dat er wat afgunst richting IE is, maar aan de andere kant is dat ook wel normaal voor de meest gebruikte (al is dit maar omdat ie standaard bij Windows wordt geleverd) browser..
Image