Re: Metalheads Convergence Corner

354
Da_SoldierBE wrote: 14 Aug 2025 23:04 en hoe was het op de lokerse feesten? :p
Vorig jaar ben ik niet geweest en ik moet zeggen dat het terrein veel mooier was dan in 2023. Er zijn nu ook stellingen rondom rond met daarop schermen, die ervoor zorgen dat het toch een meer eengemaakt geheel is.
Helmet en Melvin waren ok, die kende ik niet zo goed op voorhand. Amenra was zoals gewoonlijk subliem en gelukkig hielden de meesten hun mond doorheen de stillere stukken. Gojira is absoluut bij de beste bands qua nieuwe generatie headliners. Was al zo als ik ze op Graspop zag headlinen, nu ook opnieuw. Ongelofelijke show! :cool:

356
Op zich is het logisch als een festival vrijdag-zaterdag-zondag is, om de donderdagavond mensen al te laten toekomen en wat entertainment te voorzien. Op Graspop heb ik er alleen weinig zin in om de woensdag al vanalles te doen, want de 4 dagen erna zijn al stevig genoeg :lol:
Ik hoop in 2026 voor het eerst naar Alcatraz te kunnen gaan :gosh:

360
Mr.Wolf wrote: 14 Sep 2025 19:23 Tickets gekocht voor Amenra volgend jaar in de AB! Zeer benieuwd naar
Nice! :cool: Welke dag? Ik ga de woensdag. Heb je ze ooit al gezien? AB is echt perfecte setting ervoor, veel beter dan op festivals. Alhoewel ik ze dit jaar op Graspop en Lokerse Feesten nog altijd goed vond :)