Re: Metalheads Convergence Corner

380
Mr.Wolf wrote: 26 May 2026 19:51 Ben eens benieuwd... Eerste keer dat ik zelf ooit ga. Al een geluk zeer dicht bij mij, dus kan gewoon met de fiets gaan :D
Da's zo'n ongelofelijke luxe, zeker dan 's nachts in uw eigen bed kunnen slapen :lol:
Nu is het vooral kwestie van niet te veel naar het weerbericht te kijken vooraf, het kan toch nog alle kanten opgaan. Ik zou liefst niet opnieuw gekookt worden, maar dan nog beter dat dan regen :shh:

382
Ik heb de wei kunnen overleven!
Foorheet, maar al een geluk was er overal gratis water.
Hollywood Undead, Ice Nine Kills en Bad Omens waren de hoogtepunten voor zaterdag.
Bring me the horizon halfuurtje eerder vertrokken voor het onweer voor te zijn, maar uiteindelijk kletsnat thuis aangekomen (toch nog Kingslayer gezien)
Image

383
Mr.Wolf wrote: 23 Jun 2026 20:00 Ik heb de wei kunnen overleven!
Hollywood Undead, Ice Nine Kills en Bad Omens waren de hoogtepunten voor zaterdag.
Bring me the horizon halfuurtje eerder vertrokken voor het onweer voor te zijn, maar uiteindelijk kletsnat thuis aangekomen (toch nog Kingslayer gezien)
Goed dat het een leuke dag was :cool:
Hollywood Undead, Ice Nine Kills en Bad Omens heb ik allemaal niet gezien :lol:
Het onweer op zaterdagavond was inderdaad nogal de moeite :O
Gelukkig dat het tot donderdag- en zaterdagavond beperkt is gebleven, al blijf ik ervan geïrriteerd dat ik een stuk van The Offspring gemist heb omdat ik niet in de gietende regen wou gaan staan :shhhh:

384
met0t0 wrote: 27 Jun 2026 12:02
Mr.Wolf wrote: 23 Jun 2026 20:00 Ik heb de wei kunnen overleven!
Goed dat het een leuke dag was :cool:
Hollywood Undead, Ice Nine Kills en Bad Omens heb ik allemaal niet gezien :lol:
Het onweer op zaterdagavond was inderdaad nogal de moeite :O
Gelukkig dat het tot donderdag- en zaterdagavond beperkt is gebleven, al blijf ik ervan geïrriteerd dat ik een stuk van The Offspring gemist heb omdat ik niet in de gietende regen wou gaan staan :shhhh:
Jammer dat je Bad Omens niet gezien hebt! Was wel echt een zeer indrukwekkende show vond ik
Image