Little Man 7/10
Den of Thieves 8/10
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
1442Mulan: 8/10
Er waren hele matige reviews over deze films. Dus ik begon er aan met lage verwachtingen. Maar dat viel dus heel goed mee, want ik vond het zeer goed.
Soul: 9/10
Prachtige film, net zoals bij Coco. Kinderen kunnen dit zeker ook bekijken, maar gaan naar mijn mening 90% niet begrijpen.
Er waren hele matige reviews over deze films. Dus ik begon er aan met lage verwachtingen. Maar dat viel dus heel goed mee, want ik vond het zeer goed.
Prachtige film, net zoals bij Coco. Kinderen kunnen dit zeker ook bekijken, maar gaan naar mijn mening 90% niet begrijpen.
1443Coco is inderdaad een topper !gamerke1992 wrote:Mulan: 8/10
Hugo, 8/10
1444Soul zou ik ook nog graag willen bekijken! Deed me ook wat denken aan Inside Out!gamerke1992 wrote:Mulan: 8/10
1445Soul ook recent bekeken, en inderdaad een 9/10
@Mr.Wolf, ik moest ook even denken aan Inside Out! Het is zeker heel verschillende, maar de personages hebben iets van elkaar weg op bepaalde momenten. Het zijn dezelfde makers ook natuurlijk.
@Mr.Wolf, ik moest ook even denken aan Inside Out! Het is zeker heel verschillende, maar de personages hebben iets van elkaar weg op bepaalde momenten. Het zijn dezelfde makers ook natuurlijk.
1446Ken ik allemaal niet. Na opzoeking zie ik dus dat dit enkel Disney+ content is. Leuk en interessant!
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1447Home Alone 3, nu pas. Was eigenlijk niet zo mis. Kan niet tippen aan eerste 2 delen dat wel. 7/10
1448Hier thuis hebben ze hem ook gezien en vonden hem goed! Voor mij is Home Alone enkel met onze Kevin!Gamefreak wrote:Home Alone 3, nu pas. Was eigenlijk niet zo mis. Kan niet tippen aan eerste 2 delen dat wel. 7/10
1449Inderdaad! Zouden ook weer nieuwe plannen zijn voor een remake...Mr.Wolf wrote:Hier thuis hebben ze hem ook gezien en vonden hem goed! Voor mij is Home Alone enkel met onze Kevin!Gamefreak wrote:Home Alone 3, nu pas. Was eigenlijk niet zo mis. Kan niet tippen aan eerste 2 delen dat wel. 7/10
Tenzij die opnieuw met Culkin zou zijn moet ze daar vanaf blijven
1450Er gaan stemmen op om in de remake dan Culkin als vader te gebruikenSanity penguin wrote:Inderdaad! Zouden ook weer nieuwe plannen zijn voor een remake...Mr.Wolf wrote:Hier thuis hebben ze hem ook gezien en vonden hem goed! Voor mij is Home Alone enkel met onze Kevin!Gamefreak wrote:Home Alone 3, nu pas. Was eigenlijk niet zo mis. Kan niet tippen aan eerste 2 delen dat wel. 7/10
1451Vind ik ook dat Culkin DE kid is. Niet Linz. Maar dan zou het een drugsbaron zijn denk haha.
1452Enkele jaren geleden (tegenwoordig ziet hij er terug deftig uit) hadden ze hem als boef kunnen gebruikenKolm wrote:Er gaan stemmen op om in de remake dan Culkin als vader te gebruikenSanity penguin wrote:Inderdaad! Zouden ook weer nieuwe plannen zijn voor een remake...Mr.Wolf wrote:Hier thuis hebben ze hem ook gezien en vonden hem goed! Voor mij is Home Alone enkel met onze Kevin!Gamefreak wrote:Home Alone 3, nu pas. Was eigenlijk niet zo mis. Kan niet tippen aan eerste 2 delen dat wel. 7/10
1453Idd heeft zwaar verslaafd geweest aan drank en drugs was even van't padje.
1454Soul
Toch maar even gekeken nadat ik hem op Disney+ had zien verschijnen. Een van de betere PIXAR-films naar mijn mening, echt heel mooi gemaakt
9/10
Toch maar even gekeken nadat ik hem op Disney+ had zien verschijnen. Een van de betere PIXAR-films naar mijn mening, echt heel mooi gemaakt
9/10
1455xXx, nee geen 18+ film. Actie thriller met Vin Benzine. 7.5/10