Ik was helemaal vergeten dat hij nu al te zien is! Goed dat het geen totale flop geworden is, zo'n topreeks mag geen oneer aangedaan worden met een mislukte filmFGras wrote: 17 Feb 2022 01:08 Uncharted 6,9/10
Het kaartje voor de film was slechts €3,75, Nice. De film was oke. Zie het als een alternatief Uncharted universum, zet je verwachtingen laag en je hebt best wel een vermakelijke avond.
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
1472Ik ben benieuwd! Ga morgen kijkenFGras wrote: 17 Feb 2022 01:08 Uncharted 6,9/10
Het kaartje voor de film was slechts €3,75, Nice. De film was oke. Zie het als een alternatief Uncharted universum, zet je verwachtingen laag en je hebt best wel een vermakelijke avond.
1473En nog reacties van mensen die de Uncharted film gezien hebben? Nogal middelmatige reviews, heb ik de indruk...
1474Ik heb hem een 8/10 gegeven op imdb! Zeker geen slechte film. Er zaten een paar herkenbare scenes in vanuit de games (vooral uit spel 3 en 4), maar deden ook vooral wat hun eigen ding ermee! Het origins verhaal van hoe Nate en Sully elkaar ontmoeten, verschilt ook van de games dus. Maar ik vind het wel een aanrader ook als je geen fan bent van de games!met0t0 wrote: 27 Feb 2022 12:03 En nog reacties van mensen die de Uncharted film gezien hebben? Nogal middelmatige reviews, heb ik de indruk...
1475The Batman. 8,5/10
Aangenaam verrast. Ze zijn een heel andere toer opgegaan en dat loont voor mij. Ik vond het een vrij realistische (in zoverre dat kan uiteraard...) weergave van gewoon een kerel in een batmanpak. En dat bedoel ik op een goede manier
Aangenaam verrast. Ze zijn een heel andere toer opgegaan en dat loont voor mij. Ik vond het een vrij realistische (in zoverre dat kan uiteraard...) weergave van gewoon een kerel in een batmanpak. En dat bedoel ik op een goede manier
1476Hier ben ik heel benieuwd naarSanity penguin wrote: 20 Mar 2022 00:25 The Batman. 8,5/10
Ik vond de Christopher Nolan's Batman trilogy heel goed, maar ben ook blij dat ze bij de nieuwe (trilogie?) eens andere richting kiezen.
1477Ik durf te zeggen dat ik deze beter vond dan de Nolan trilogy! Zeer grote focus op Batman zelf ipv Bruce. Enkel het laatste stuk van de film vond ik wat overbodig! Maar ik vond deze toch wel een 9 waardig!met0t0 wrote: 20 Mar 2022 13:17Hier ben ik heel benieuwd naarSanity penguin wrote: 20 Mar 2022 00:25 The Batman. 8,5/10
Ik vond de Christopher Nolan's Batman trilogy heel goed, maar ben ook blij dat ze bij de nieuwe (trilogie?) eens andere richting kiezen.
1478The Batman 8,5/10
Net niet beter dan Joker. Ik hou echt van deze donkere grimmige films. Al vind ik een leeftijdsrating van 12 een vreemde keuze door al het geweld. Pattinson speelt de rol heel overtuigend. Net als Dano en Serkis. Topcast. En deze andere wending is idd positief tov de Nolan films.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
Net niet beter dan Joker. Ik hou echt van deze donkere grimmige films. Al vind ik een leeftijdsrating van 12 een vreemde keuze door al het geweld. Pattinson speelt de rol heel overtuigend. Net als Dano en Serkis. Topcast. En deze andere wending is idd positief tov de Nolan films.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
1479The Black Phone 9/10
Gruwelijk goeie horror film! Gaat over een stadje in de VS waar een man "The Grabber" kinderen ontvoert. Het is een verhaal geschreven door de zoon van Stephen King en dat merk je ook op! Ethan Hawke zet een gruwelijke versie neer van ontvoerder en je zit heel de film lang op het puntje van je stoel. Denk dat het de beste horror film is die ik in jaren heb gezien!
Gruwelijk goeie horror film! Gaat over een stadje in de VS waar een man "The Grabber" kinderen ontvoert. Het is een verhaal geschreven door de zoon van Stephen King en dat merk je ook op! Ethan Hawke zet een gruwelijke versie neer van ontvoerder en je zit heel de film lang op het puntje van je stoel. Denk dat het de beste horror film is die ik in jaren heb gezien!
1480Ik had de film al in mijn kijk lijstje gezet. Nice!Mr.Wolf wrote: 23 Jun 2022 17:08 The Black Phone 9/10
Ook wil ik Everything, Everywhere and All at Once nog zien. Maar die draait nergens in de buurt. Behalve 30km verderop in Zwolle om 10 uur ‘s ochtends of 14:00 ‘s middags…
Dan maar weer illegaal downloaden (zucht).
1481Die had ik ook nog erg graag willen zien, maar die hebben ze hier in België precies nergens gespeeld... Of toch nergens in de buurt!FGras wrote: 23 Jun 2022 17:47Ik had de film al in mijn kijk lijstje gezet. Nice!Mr.Wolf wrote: 23 Jun 2022 17:08 The Black Phone 9/10
Ook wil ik Everything, Everywhere and All at Once nog zien. Maar die draait nergens in de buurt. Behalve 30km verderop in Zwolle om 10 uur ‘s ochtends of 14:00 ‘s middags…
Dan maar weer illegaal downloaden (zucht).
1482Zo ver is 30 km toch ook weer niet, toch...? De tijden zijn wel ruk overigensFGras wrote: 23 Jun 2022 17:47Ik had de film al in mijn kijk lijstje gezet. Nice!Mr.Wolf wrote: 23 Jun 2022 17:08 The Black Phone 9/10
Waar woon je dan eigenlijk (mijn vriendin woont in Zwolle, dus ben tegenwoordig regelmatig in de buurt te vinden)?
1483Vandaar weinig progressie op Playstation vlak Pavemanpaveman wrote: 24 Jun 2022 13:49
Zo ver is 30 km toch ook weer niet, toch...? De tijden zijn wel ruk overigens
Waar woon je dan eigenlijk (mijn vriendin woont in Zwolle, dus ben tegenwoordig regelmatig in de buurt te vinden)?
Overigens boeit een uur mij niet om naar de cinema te gaan. 2 weken geleden naar Top Gun gaan zien met het gezin om 14u in de namiddag. Doet niets af aan de ervaring van de film. Fantastische film trouwens!
1484Had enorm lage verwachtingen van de film, maar damn, het was een van de beste dat ik het afgelopen halve jaar had gezien! Vond die zo goed dat ik hem 2 keer gezien heb al hahaNTGSruler wrote: 25 Jun 2022 11:35Vandaar weinig progressie op Playstation vlak Pavemanpaveman wrote: 24 Jun 2022 13:49
Zo ver is 30 km toch ook weer niet, toch...? De tijden zijn wel ruk overigens
Overigens boeit een uur mij niet om naar de cinema te gaan. 2 weken geleden naar Top Gun gaan zien met het gezin om 14u in de namiddag. Doet niets af aan de ervaring van de film. Fantastische film trouwens!